احداث و تحکیم سیل‌بندهای کارون توسط تیم اعزامی اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: امدادرسانی تیم اعزام شده اصفهان به مناطق سه و پنج شهر اهواز ادامه دارد همچنین توسط این تیم احداث و تحکیم سیل‌بندهای کارون در حال انجام است.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با برشمردن عملکرد تیم امدادی اعزام شده به مناطق سیل‌زده خوزستان اظهار کرد: از روز دوشنبه هفته گذشته که شهردار اصفهان، معاون امور عمرانی استانداری و چند نفر از شهرداران به شهر اهواز عزیمت کردند و خودروهای سنگین به این شهر رسید کار امدادرسانی به مناطق سیل‌زده آغاز شد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان نخستین استان حمایت‌ کننده از مناطق سیل‌زده اهواز بود افزود: اکنون ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی از جمله کمپرسی، لودر، بیل مکانیکی، کمرشکن و دیگر ادوات مشغول خدمت‌رسانی است تصریح کرد: سایر گروه‌های امدادی از شرکت آب و فاضلاب و شهرداری‌های اطراف برای دفع آب‌های سطحی در حال خدمت‌رسانی هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تیم غواصی و قایقرانی از آتش‌نشانی شهر اصفهان به شهر اهواز اعزام شده است و تا کنون کمک زیادی در زمینه تسهیل تردد مردم کرده‌اند.

وی از ارسال دو کامیون حامل مواد بهداشتی و آب توسط شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: استحکام‌بخشی دیواره‌های ساحلی کارون، ایجاد سیل‌بند و افزایش استحکام آنها از اقدامات ستاد معین استان اصفهان در اهواز است.

گلابی با ابراز خرسندی از رضایتمندی مردم شهر اهواز از امدادرسانی‌ها و رفع آبگرفتگی بسیاری از نقاط این شهر توسط تیم اعزامی اصفهان، گفت: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت در شهر اهواز خوب و امدادرسانی‌ها ادامه دارد.

کد خبر 372931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.