۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
توقیف اکران رحمان ١٤٠٠

ادامه اکران پرفروش‌ترین فیلم نوروزی متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیلم «رحمان۱۴۰۰» که تا کنون حدود بیست میلیارد فروش داشته است از فردا به دلیل تطابق نداشتن نسخه معرفی شده به سازمان سینمایی و نسخه در حال اکران توقیف می‌شود. درگاه فروش اینترنتی بلیت این فیلم نیز بر روی سایت سینما تیکت بسته شد.

این خبری بود که در آخرین لحظات شب گذشته توسط محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه ای سازمان اعلام شد وی گفت: سازمان سینمایی پس از ارائه مجوز به فیلم هایی که به این سازمان فرستاده می‌شوند بازرسانی را به سالن سینما می‌فرستد تا مطمئن شود نسخه در حال اکران با نسخه ارائه شده به سازمان تطابق دارد که در مورد فیلم رحمان ۱۴۰۰ این اتفاق رخ نداده و نسخه در حال اکران با نسخه دارای مجوز متفاوت است.

نسخه فیلم اکران شده کمدی «رحمان ۱۴۰۰» به دلیل شوخی های نامناسب مورد انتقاد زیادی قرار گرفته است این در حالی است در حالی که مسئولان سازمان سینمایی اعلام کرده اند این نسخه مجوز اکران نداشته است و عوامل فیلم نسخه اولیه را که ممیزی روی آن اعمال نشده است به سینماها داده اند اما منوچهر هادی کاگردان این فیلم در پی این خبر واکنش نشان داده است و با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«تمام سینماهای کشور نسخه اصلاح شده را روی پرده اکران می‌کردند و تازه سینماهای حوزه نسخه اصلاح شده تری را. هیچ باکی نیست تمام تلاشم را خواهم کرد که رحمان را دوباره اکران کنم فیلمی که حرف مردم رامی‌زد و خوشحالی را به مردم هدیه می‌داد.»

کد خبر 372923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.