۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
ارتش امتحان خود را پس داده است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامی داشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش امتحان خود را پس داده و نه تنها روی پای خود ایستاده بلکه توانسته خود را در زمره ارتش‌های موفق جهان قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین صبح امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر مشکلات ایجاد شده برای مردم کشور در غرب و جنوب کشور برطرف شود اظهار کرد: همه مردم ایران در این حوادث کنار سیل زدگان بودند و این امر جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه از سراسر کشور برای امدادرسانی به مردم سیل زده به میدان آمده بودند اضافه کرد: این امر لطف الهی است و آرزو داریم این روحیه همدلی در کشور بیش از گذشته تقویت شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به دنبال مصوبه هفته گذشته شورای شهر مبنی بر کمک به مردم سیل زده کشور بار دیگر شهرداری اصفهان به میدان آمد اضافه کرد: در کنار شهرداری سایر نهادها نیز برای کمک به سیل زدگان اقدام کردند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته جلسه هماهنگی در استانداری اصفهان برای کمک به مناطق سیل زده برگزار شد ادامه داد: در این جلسه مقرر شد در استان‌های لرستان و خوزستان ستاد مدیریت بحران اصفهان تشکیل شود که این اقدام انجام و توسط عوامل شهرداری و استانداری مدیریت شد.

معین با بیان اینکه هفته گذشته در اقدام رییس جمهور آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واحد تروریستی معرفی شد افزود: بر اساس اظهار نظر روانشناسان این اقدام اوج فعالیت تروریستی است و بر این باور هستند که آنچه در ذهن این فرد بوده است به این نهاد نظامی ایران نسبت داده است.

وی افزود: تمکین نکردن به قوانین بین المللی در جهان از سوی آمریکا بوده است و همه مردم جهان به این امر اذعان دارند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه همه اقشار مردم سپاه را تکریم و رفتار رییس جمهور و دولت آمریکا را محکوم کردند ادامه داد: اعضای شورای شهر نیز حرکت دولت آمریکا را محکوم و با حضور در برنامه‌های سپاه این نهاد را همراهی کردند.

وی ضمن تبریک روز پاسدار و جانباز گفت: این افراد آبروی ایران هستند و باید همواره تکریم شوند.

معین همچنین ضمن گرامی داشت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش امتحان خود را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پس داده و نه تنها روی پای خود ایستاده بلکه توانسته خود را در زمره ارتش‌های موفق جهان قرار دهد.

کد خبر 372914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.