وضعیت نامناسب جاده‌های استان/ پیمانکار سد کوهرنگ عوض شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال به نام رونق تولید نامگذاری شده است اما واقعا بانک‌ها ضد تولید هستند و به واقع ۴۰ درصد بهره و بیمه و مالیات تولید را نابود می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن کامران در جلسه شورای اداری استان با تاکید بر اینکه وحدت با شعار امکانپذیر نمی‌شود، اظهار کرد: باید تکریم ارباب رجوع را به خاطر بسپاریم و در اتاق‌مان به روی همه مردم باز باشد پس نباید به شکل اربابی با مردم برخورد کنیم.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ساده‌زیستی تصریح کرد: باید خورد و خوراکمان مانند جبهه‌ها باشد که هرچه بود سرباز و فرمانده با هم بودند اما امروز متاسفانه اشرافیگری در جامعه رسوخ کرده است.

کامران در خصوص شعار سال گفت: امسال به نام رونق تولید نامگذاری شده است اما واقعا بانک‌ها ضد تولید هستند و به واقع ۴۰ درصد بهره و بیمه و مالیات تولید را نابود می‌کند.

وی با انتقاد از عدم اجرایی کردن قوانین ایثارگران توسط بانک‌ها گفت: ناهماهنگی بین دستگاه ها بسیار دیده می شود که باید با کاهش این ناهماهنگی‌ها در کاهش هزینه‌ها و وقت مردم صرفه‌جویی کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص سد کوهرنگ تصریح کرد: باید پیمانکار سد کوهرنگ عوض شود وگرنه کاری از این سد پیش نمی‌رود.

کامران با بیان اینکه وضعیت جاده‌های استان مناسب نیست، اظهار کرد: جاده‌های استان اگرچه آسفالت هستند اما واقعا مشکل دارند و با وجود آسفالت خراب حتی از جاده‌های خاکی هم بدتر هستند.

وی با ابراز قدردانی از تلاش‌های مردم و مسئولان در کمک به سیل زدگان گفت: همه مردم و مسئولان در کمک از هم پیشی گرفتند و این تلاش ها قابل تقدیر است.

کد خبر 372898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.