بازدید از جاذبه‌های گردشگری تیران‌وکرون افزایش یافت

تیران-سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تیران‌وکرون گفت: بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهرستان در مقایسه با نوروز پارسال هشت درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، محسن مظاهری  در شورای اداری تیران‌وکرون با اشاره به وضعیت گردشگری این منطقه و بازدیدهای نوروزی اظهارکرد: در نوروز امسال ۱۲۲ هزار نفر از جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهرستان بازید کردند که این تعداد در مقایسه با نوروز پارسال رشد هشت درصدی داشته است.

وی افزود: بیش از هفت هزار نفر در شهرستان اسکان داشته‌اند که این میزان در مقایسه با گذشته ۳۴ درصد کاهش یافته که دلیل این کاهش نامساعد بودن هوا برای اسکان در پارک‌ها و کمپ‌ها است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تیران‌وکرون با اشاره به رویدادهای فرهنگی و هنری که در جذب گردشگر موثر بوده خاطرنشان‌کرد: بیش از ۳۰۰ رویداد فرهنگی و هنری در نوروز 98 برگزار شد که این رخدادها در معرفی منطقه به مردم و اهالی شهرستان و مسافران نقش موثری داشته است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب این منطقه برای گردشگری، خاطر نشان کرد: توسعه و تقویت صنعت گردشگری در این شهرستان نیازمند تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری از سوی دستگاه‌های اداری است تا با کاهش فرآیند طولانی سخت اداری انگیزه سرمایه گذاران افزایش یابد.

کد خبر 372893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.