موسوی لارگانی: زاینده‌رود را به اندازه یک نهر کوچک کرده‌ایم

رییس مجمع نمایندگان استان گفت: زاینده‌رود را با ساماندهی به جای وسعت دادن به اندازه یک نهر کوچک کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدناصر موسوی لارگانی عصر امروز (شنبه) در اولین جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: از طرف مجمع نمایندگان استان اصفهان حرکت سخیف رییس جمهور آمریکا را در تحریم سپاه محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) درباره سپاه افزود: امام راحل فرمودند:" اگر سپاه نبود کشور نبود" و امروز کاملا آشکار است که آمریکا به واسطه شکست‌های پی‌درپی خود در غرب آسیا و خاورمیانه که به قدرت‌نمایی سپاه برمی‌گردد، عصبانی است.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه همواره جان برکف در مقابل دشمنان ایستاده است، تصریح کرد: این سپاه بود که در مقابل حرکت‌های داعش و تکفیری‌ها در مناطق ایران، سوریه و عراق ایستادگی کرد و قطعا باید چنین رفتاری از ترامپ سر بزند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس با انسجامی بی‌نظیر با تن کردن لباس سپاه از رشادت‌های آنان دفاع کردند، افزود: کمک‌های سپاه در جنگ و بحران‌ها به خصوص سیل اخیر بر کسی پوشیده نیست و علاوه بر کل کشور در اصفهان و همه شهرستان‌ها دیروز مردم با شرکت در راهپیمایی‌های عظیم خود نشان دادند که مدافع سپاه هستند.

موسوی لارگانی با ابراز قدردانی از تلاش مردم و مسئولان استان در کمک به سیل‌زدگان گفت: مردم اصفهان در کمک به حادثه دیدگان سیل اثری جاوید از خود به جا گذاشتند و به واقع جمع‌آوری کمک‌ها در اصفهان و همه شهرستان‌ها بی‌نظیر و قابل توجه است که به واقع این تلاش‌ها جای تشکر دارد.

نهرها و مادی‌های اصفهان نیاز به لایروبی دارد

وی با تاکید بر اینکه حادثه خبر نمی‌کند، اظهار کرد: در اصفهان هم اگر باران سیل‌آسایی بیاید وضعیت ما از استان‌های لرستان و خوزستان بدتر خواهد بود چون بسیاری از نهرها و مادی‌ها پر شده و نیاز به لایروبی دارد.

رییس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه زاینده‌رود را با ساماندهی به جای وسعت دادن به اندازه یک نهر کوچک کرده‌ایم، تصریح کرد: نیاز است که علاج واقعه را قبل از وقوع انجام داد و نهرهایی که پر شده‌اند را لایروبی و بازگشایی کنیم و به فکر وقوع بحران‌ها باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 98 با عنوان رونق تولید، افزود: اگر خواهان رونق تولید هستیم باید بروکراسی اداری را کاهش دهیم چرا که در بسیاری موارد گرفتن یک مجوز یا پروانه تولید تا دو سال طول می‌کشد که این شیوه عمل به هیچ‎‌وجه باعث رونق تولید و کاهش تورم نیست.

لزوم اتحاد و همبستگی مدیران در استان

موسوی لارگانی با تاکید بر لزوم همدلی و همبستگی در کشور گفت: اگر قصد ما این است که تهدیدها بر کشور اثری نداشته باشد باید دست به دست هم بدهیم و از مواضع خود کوتاه نیاییم همچنان که مقام معظم رهبری در بحث برجام فرمودند: "اگر شما یک قدم عقب‌نشینی کنید دشمن 100 قدم جلو می‌آید" که این خود نشانگر لزوم همبستگی در کشور است.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تاکید بر لزوم همبستگی استانی اظهار کرد: از استاندار و فرمانداران و مدیران درخواست دارم که دست در دست هم بدهیم و با اتحاد کارها را به سرانجام برسانیم چرا که در مجلس هر زمانی که نمایندگان اصفهان بخواهند حرفی بزنند صدای فریاد دیگر نمایندگان بلند می‌شود و این لازم است خودمان به فکر باشیم و دست به دست هم بدهیم.

کد خبر 372888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.