عملکرد چهار معاونت ریاست جمهوری، وزارت ورزش و بانک مرکزی بررسی شد

گزارش عملکرد سال ۱۳۹۷ چهار معاونت ریاست جمهوری، وزارت ورزش و بانک مرکزی و برنامه های سال جاری آنها، در جلسات جداگانه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور با روسای هریک از این دستگاه ها بررسی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، این جلسات امروز- شنبه- با حضور «محمدباقر نوبخت» معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، «لعیا جنیدی» معاون امور حقوقی رییس‌ جمهوری، «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، «علی‌اکبر صالحی» معاون رییس‌ جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی، «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان و «عبدالناصر همتی» رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی و به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد.

در این جلسات هر یک از روسای این دستگاه ها به تشریح دستاوردها و برنامه های اجرا شده در سال ۹۷ در حوزه عملیاتی تحت مدیریت خود و برنامه های سال جاری پرداختند.

رییس جمهوری نیز در این جلسات پس از استماع گزارش ها، با قدردانی از تلاش ها و زحمات انجام شده، رهنمودها و نکات ضروری را برای بهبود روند اجرای برنامه های سال جاری این دستگاه ها و وزارتخانه ها ارائه کرد.

کد خبر 372874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.