۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
مشت گره کرده فرهاد مجیدی

دیدار استقلال و سپاهان هر چند با حداقل حاشیه و تنش به پایان رسید اما فرهاد مجیدی امروز (شنبه) با انتشار استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود نسبت به اتفاقات روز گذشته در بازی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر موفق شد سپاهان را در اصفهان با گل دقیقه ۹۷ پاتوسی شکست دهد. فرهاد مجیدی پس از این برد در استوری اینستاگرامش به سرمربی جام‌آور استقلال حمله کرد.

امیر قلعه نویی، روز گذشته قبل از شروع مسابقه به سراغ نیمکت استقلال رفت و برخورد گرمی با همه اعضا به جز فرهاد مجیدی داشت؛ دقایقی که تصویر آن نیز منتشر شد و در فضای مجازی بازتاب بسیاری داشت و مشخص شد که هر دو نفر همچنان اختلافات عمیقی دارند و این اختلافات هنوز بین آن‌ها حل نشده است.

فرهاد مجیدی حالا با گذشت ۱۲ ساعت از سوت پایان مسابقه با انتشار تصویری از مشت‌های گره کرده خود که قطعا بی‌ارتباط به داستان معروف مشت‌های گره کرده نیست، نسبت به اتفاقات روز گذشته (جمعه) و برد استقلال واکنش نشان داد و در این واکنش به صورت غیرمستقیم اما آشکارا به قلعه‌نویی حمله کرده است.

مجیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 "تا کی می‌خواهید استقلال جام نیاره؟ فقط می‌خواهید با شما جام بیاره؟ هواداران عزیز! تا زمانی که آقایان بیرون استقلال باشند و سربازهاشون داخل باشگاه و مواجب بگیراشون روی سکوها باشند و تیشه به ریشه تیم بزنند، استقلال قهرمان نمی‌شه تا بعد"

در این صحبت‌ها هر چند نامی از امیرقلعه نویی دیده نمی‌شود اما با توجه به کدهایی که آشکارا در آن وجود دارد و البته تصویر انتخاب شده، قلعه‌نویی را خطاب قرار داده تا احتمالا شاهد یکی از جنجال‌های بزرگ فوتبال طی روزهای آینده باشیم.

امیر قلعه‌نویی حالا آشکارا با اتهامات فرهاد مجیدی رو به رو شده و پاسخ‌های او می‌تواند استقلال و سپاهان را تا مدت‌ها دچار اختلاقات عمیق کند.

گفتنی است استقلال تنها با امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر قهرمان شده است.

کد خبر 372842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.