رونق تولید، علاج واقعی برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور اسـت

مبارکه- امام جمعه اصفهان گفت: کلیدواژه و راهبرد «رونق تولید» که از سوی مقـام معظـم رهبـری مورد تأکید قرار گرفته است، راه اصلی و علاج واقعی برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

بـه گـزارش ایمنا و به نقل از شرکت فولاد مبارکه، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه اظهار کرد: کلیدواژه و راهبرد رونق تولید کـه از سوی مقام معظم رهبری مـورد تأکید قرار گرفته است، راه اصلی و علاج واقعی برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور اسـت.  

وی بـه اشاره به نقل شرکت فولاد مبارکه در اقتصاد و جامعه تصریح کرد: هر گامی که در راستای عـزت نظام مقـدس جمهوری اسلامی و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم برداشته می‌شود بدون شک در راستای رضای خداوند است.

در سال رونق تولید مسئولیت تولیدکنندگان سنگین‌تر است

حجت الاسلام سید مهدی موسوی، امام جمعه مبارکه نیز تصریح کرد: نامگذاری سال با عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری مبین آن است که باید بیش از پیش به تولید و دستاوردهای آن توجه کنیم، از این رو در سال رونق تولید مسئولیت تولیدکنندگان و به ویژه فولاد مبارکه سنگین‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر توجه حداکثری به صنایـع مادر از جمله صنایع فولادسازی تاکید کرده‌اند.

امام جمعه مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه به عنوان شرکتی با ثبات در تولید و سودآوری، در حوزه مسـئولیت‌های اجتماعی نیاز به خوبی ایفای نقش کرده و علی رغم وجود مشکلات، هنگام حوادث طبیعی از جمله زلزله کرمانشاه و جاری شدن سیل در بعضی اسـتان‌های کشور نیاز به موقع به یاری مردم آسیب دیده شتافته است.  

وی گفت: امیدواریم فولاد مبارکه همچنان در راستای خیررسانی به مردم و پویایی اقتصاد کشور نقش آفرینی کند.

به گزارش ایمنا، مدیرعامل فولاد مبارکه طی برنامه‌های جداگانه با نماینده ولی فقیه در استان اصفهـان و امام جمعه مبارکه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدارها مدیرعامل فولاد مبارکه گزارشی از دستاوردهای این شــرکت در حـوزه تولید انواع محصولات فولادی و اقدامات آن در حوزه مسئولیت های اجتماعی شــرکت در ســال ۹۷ و برنامه‌های گروه فولاد مبارکه در سال جدید ارائه کرد.

کد خبر 372840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.