اداره کل راه و شهرسازی برای آسفالت جاده خاتون‌آبادی همکاری کند

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: علی‌رغم مکاتبات و پیگیری‌های انجام شده در ارتباط با آسفالت جاده خاتون‌آبادی، همکاری قابل توجهی از سوی اداره کل راه و شهرسازی در این باره انجام نشده است.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیرو برگزاری جلسات مختلف طرح هندسی جاده آیت الله خاتون‌آبادی آماده و به اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان ارائه شد، اما هنوز جوابی از مسئولان این دستگاه‌ها دریافت نشده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اندوان جزء محله‌های منفصل به منطقه ۱۵ بوده و راه‌های مواصلاتی آن در حریم قرار گرفته است، هر گونه فعالیتی باید تحت نظر اداره کل راه و شهرسازی انجام شود، اما با توجه به اینکه وظیفه شهرداری خدمت‌رسانی به شهروندان است هر کاری در این رابطه بتوانیم با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان انجام خواهیم داد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: بر اساس صورت جلسه آماده شده، جدول‌گذاری جاده خاتون‌آبادی با منطقه ۱۵ است که پس از تعریض و آسفالت جاده به سرعت انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به آسفالت نامناسب بلوار امام رضا(ع) که مورد گلایه شهروندان است گفت: در خصوص ترمیم آن در سال ۹۵ تفاهم نامه‌ای بین شهرداری منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان و اداره کل راه و شهرسازی انجام شد، مبنی بر اینکه جدول‌گذاری رفیوژ میانی این بلوار حدفاصل تقاطع کارخانه قند تا باغ رضوان توسط شهرداری این منطقه و روکش آسفالت توسط راه و شهرسازی انجام شود که منطقه ۱۵ همان زمان نسبت به جدول‌گذاری اقدم کرد، اما اداره کل راه و شهرسازی انجام نداده است.

قاسمی گفت: در خصوص آسفالت بلوار امام رضا(ع) پیگیری‌های متعدد انجام و مقرر شد این مسیر توسط مسئولان راه و شهرسازی بازدید شود و این اداره آسفالت مسیر را انجام دهد.

کد خبر 372825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.