آماده‌باش دوباره شهرداری اصفهان با پیش‌بینی‌ بارندگی شدید در شهر

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های احتمالی در روزهای آینده، جلسات هماهنگی برگزار و تقسیم وظایف انجام شد همچنین تاکنون آماده‌باش نیروها و تجهیزات صورت گرفته است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سازمان آتش نشانی با ۲۴ ایستگاه برای رفع آب‌گرفتگی منازل و مراکز تجاری و شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه نیز برای رفع آب‌گرفتگی و دفع آب‌های سطحی در شبکه معابر و خیابان‌ها به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سطح بزرگراه‌های شهر پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و لایروبی سپتینگ‌ها و چکاپ آن‌ها برای جلوگیری از آب‌گرفتگی توسط مناطق انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه با تمام امکانات، تجهیزات و نیروهای خود برای رفع مشکلات و آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی آمادگی کامل را دارند.

وی با بیان اینکه با جاری کردن آب در مادی‌های شهر اصفهان سیلاب ایام نوروز به خوبی مدیریت شد، اظهار کرد: در حال‌حاضر نیز استفاده از مادی‌های شهر مورد توجه است و گرفتگی‌های احتمالی مسیر مادی‌ها رفع می‌شود.

امیری تاکید کرد: ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به تعداد مورد نیاز پیش‌بینی شده تا در موارد اضطراری به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری تعطیل‌پذیر نیست، ادامه داد: مجموعه شهرداری اصفهان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

کد خبر 372814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.