پیوند اصفهان و خوزستان، تاریخی است

فرماندار اهواز گفت: مسؤولیت ستاد معین به اصفهان سپرده شد و در تاریخ همیشه شاهد بوده‌ایم که در زمان بروز بحران، مردم اصفهان به کمک مردم اهواز آمده‌اند و نمونه بارز این پیوند، جنگ تحمیلی بود.

به گزارش ایمنا، جمال عالمی نیسی  در خصوص آخرین وضعیت سیل در این شهرستان اظهار کرد: مسؤولیت ستاد معین به اصفهان سپرده شد و در تاریخ همیشه شاهد بوده‌ایم که در زمان بروز بحران، مردم اصفهان به کمک مردم اهواز آمده‌اند و نمونه بارز این پیوند، جنگ تحمیلی بود.

فرماندار اهواز افزود: اصفهان در زمان جنگ تحمیلی با پیوند هزاران شهید، پیوند خود با خوزستان را استحکام بخشیده است و امروز هم شاهد استمرار این پیوند هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با وقوع سیل، دوستان ما از اصفهان به اهواز آمده و با گسیل امکانات، ماشین‌آلات و تدارکات به اهواز، تلاش دارند تا بحران را از هم‌وطنان خود دور سازند و این کار، جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

عالمی خاطرنشان کرد: اقداماتی که تا کنون در روستاها و شهرهای خوزستان انجام شده قابل توجه است و اگر این اتفاقات صورت نمی‌گرفت به طور قطع، مشکلات زیادی به وجود می‌آمد.

وی اظهار کرد: با احداث سیل بندها و رد کردن ۲۵۰ هزار مترمکعب بر ثانیه، آب از کارون، شهر تا کنون از بحران سیل حفظ شده و تلاش تیم‌های عمرانی بر تقویت هر چه بیشتر سیل بندها و مقابله با مشکلات احتمالی است.

منبع: فارس

کد خبر 372811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.