تکمیل تجهیزات بیمارستان گلپایگان نیازمند ۲ میلیارد ریال اعتبار است

گلپایگان- رییس بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان گفت: ساختمان بخش "اِن آی سی یو" بیمارستان امام حسین(ع) با کمک خیران به اتمام رسیده است و در صورت تکمیل تجهیزات مورد نیاز به بهره‌برداری می‌رسد البته تکمیل تجهیزات آن دو میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

علیرضا سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان با بیان اینکه تمام بخش‌های بیمارستان امام حسین(ع) به غیر از بخش سی سی یو، اتاق عمل و آزمایشگاه بازسازی شده است، اظهار کرد: ساختمان بخش "اِن آی سی یو" در بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان با کمک خیران به اتمام رسیده است و در صورت تکمیل تجهیزات مورد نیاز به بهره‌برداری می‌رسد البته تکمیل تجهیزات آن دو میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی گفت: با کمک خیران ساختمان بخش زنان و زایمان تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رییس بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز تعداد ۱۳ هزار نفر به بیمارستان امام حسین(ع) مراجعه کردند که از این تعداد ۲۰۴ نفر در بخش اورژانس و ۲۹۰ نفر در بخش مراقبت‌ها بستری شدند که از این تعداد دو نفر فوت کرده، ۶۶ نفر آنها جراحی و ۱۸ نفر به مرکز استان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز با تفکیک بخش بیماران سرپایی از مراجعه کنندگان به اورژانس توانستیم خدمات بهتری به بیماران ارائه و رضایت‌ آنان را جلب کنیم، گفت: ۱۲ پزشک عمومی و ۲۶ نفر پزشک متخصص جهت درمان بیماران در بیمارستان امام حسین(ع) مشغول خدمت هستند.

سلطانی با بیان اینکه بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان دارای بخش اداری، زنان و زایمان، سی سی یو، آی سی یو، زایشگاه، اتاق عمل، دیالیزم، داخلی، جراحی، اطفال، اورژانس است، افزود: در بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان ۱۵۰ پرستار و ماما به ارائه خدمات مختلف به بیماران مشغول هستند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز بیشترین مراجعه کننده به بخش اورژانس روز ۱۱ فروردین ماه به تعداد ۵۰۷ نفر بوده است، گفت: اکنون پزشک متخصص در زمینه اروتوپد، چشم، گوش و حلق و بینی، اورولوژی، مغز و اعصاب، قلب، زنان و زایمان وجود دارد.

کد خبر 372808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.