پیشرفت۷۰ درصدی آزادسازی خیابان آقانورالله نجفی/تسریع در روند آزادسازی‌ها باهمکاری مردم

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: تاکنون ۷۰ درصد از آزادسازی خیابان آقا نورالله نجفی به اتمام رسیده و تنها شش پلاک مسکونی باقی مانده که باید به صورت کامل آزادسازی شود.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آخرین مصوبه‌ای که در کمیسیون ماده پنج سال در ارتباط با خیابان آقا نورالله نجفی به طول ۶۹۰ متر و عرض ۱۴ متر به تصویب رسید، مربوط به سال ۹۵ بود از آن پس شهرداری منطقه سه اصفهان اقدامات مربوط به آزادسازی پلاک‌های در مسیر اجرای پروژه را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه مساحت خیابان آقانورالله نجفی حدود هفت هزار و ۱۰۰ مترمربع است، گفت: برای احداث این خیابان ۷۵ پلاک در مسیر قرار گرفته که تاکنون ۷۰ درصد از آزادسازی آن به اتمام رسیده و ۱۲ پلاک مسکونی باقی مانده که شش پلاک آن باید به صورت کامل و شش پلاک به صورت نیمی از مساحت پلاک‌ها آزادسازی شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان ادامه داد: تسریع در روند آزادسازی پلاک‌های باقی مانده در گرو همکاری هر چه بیشتر مالکان پلاک‌ها با شهرداری منطقه است.

وی تصریح کرد: فاز نخست احداث خیابان آقانورالله نجفی حدفاصل خیابان نشاط تا رو به روی بیت الحسین(ع) به طول ۲۲۰ متر قبل از سال ۹۸ به اتمام رسید و پیاده روسازی آن انجام شد که امیدواریم با همکاری مردم امسال آزادسازی این خیابان را به اتمام برسانیم.

کارگر با اشاره به نحوه آزادسازی‌ پلاک‌های در مسیر اجرای پروژه خیابان آقانورالله نجفی، اظهار کرد: آزادسازی‌ها بر اساس طرح مصوب زیر نظر کمیسیون ماده پنج انجام می‌شود، به عنوان مثال چنان‌چه دو یا سه متر از یک منزل در طرح آزادسازی مسیر قرار گیرد، طبق قوانین آزادسازی انجام می‌شود، اما گاهی مالک اعلام می‌کند که قصد دارد تمام ملک را در اختیار شهرداری قرار دهد که در این مواقع بخشی که در مسیر قرار گرفته بر اساس قیمت‌گذاری مسیر و بخش خارج از مسیر بر اساس قیمت‌گذاری خارج از مسیر انجام می‌شود.

کد خبر 372804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناطق IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
    0 0
    با سلام و عرض خسته نباشید. لطف کنید ا خیابان نجفی را هر چه سریعتر کامل کنید چون گذر بسیار مهمی برای ساکنین و کسبه می باشد. و از بروز بسیاری از مشکلات و آلودگی ها جلوگیری می کند با تشکر
  • ادیب IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
    0 0
    با سلام امیدواریم هر چه سریع تر خیابان نوراله نجفی را کامل کنید چون یکی از مهمترین گذرهای شهر اصفهان می باشد
  • نصر IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    0 0
    با سلام و تشکر از شهرداری محترم احداث خیابان نوراله نجفی نقش بسیار مهمی در رفاه حال ساکنین,کسبه و گردشگران دارد خواهشمندیم هر چه سریع تر عملیات احداث این خیابان رابه اتمام برسانید