یزدی زاده: ذوب آهن کمک به سیل‌زدگان را یک اولویت می‌داند

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن گفت: کارخانه ذوب آهن در راستای کاهش درد و رنج حادثه دیدگان سیل اخیر و حل بحران عمل خواهد کرد و خارج از چهارچوب وظایف اجتماعی به این مهم به عنوان یک وظیفه دینی، انسانی و ملی و منطقه‌ای نگاه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، منصور یزدی زاده در نشست با نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شرکت سهامی ذوب آهن کمک به سیل‌زدگان و کاهش آلام آنان را اولویت می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه ذوب آهن همچون گذشته به هر شکلی بتواند در راستای کاهش درد و رنج حادثه دیدگان سیل اخیر و حل بحران عمل خواهد کرد و خارج از چهارچوب وظایف اجتماعی به این مهم به عنوان یک وظیفه دینی، انسانی و ملی و منطقه‌ای نگاه می‌کند.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن هم چنین با محکوم کردن تروریست خواندن سپاه توسط رییس جمهور آمریکا گفت: سپاه پاسداران از میراث گران‌بهای امام خمینی (ره) به شمار می‌آید که پس از پیروزی انقلاب اسلامی از دل مردم برخاست و با شکلگیری این نهاد خدمات بسیاری به مردم ارائه شد.

وی با بیان اینکه سپاه بیشترین ضربه را به تروریسم در منطقه زده است، افزود: قطعاً اگر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در ضعف قرار داشت رییس جمهور آمریکا چنین اقدامی را انجام نمی‌داد و این مسئله به خوبی نشان دهند قدرت سپاه در داخل کشور، منطقه و جهان است.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن با اشاره به نقش پر رنگ سپاه در امداد رسانی به مردم سیل زده کشور، تصریح کرد: وقوع سیل در برخی استان‌های کشور باعث وقوع بحران و وارد شدن خسارت‌های بسیاری زیادی به مردم شد به گونه‌ای که در بین مردم آسیب دیده نوعی شوک روحی ایجاد کرد و حضور نیروهای مسلح در کاهش آلام مردم نقش بسزایی داشت.

کد خبر 372784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.