کریمی: از هواداران سپاهان بی‌احترامی ندیدم

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من در سپاهان و این شهر بزرگ شده‌ام و برای همه رده‌های سپاهان بازی کردم و امروز از هواداران این تیم بی‌احترامی ندیدم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی کریمیپس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خوب و هیجان‌انگیزی یود و هر دو تیم شانس گل‌زنی و پیروزی را داشتند که امروز ما پیروز شدیم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا گلی را که به ثمر رساندم داور قبول نکرد.  

کریمی با ابراز امیدوارمی برای موفقیت سپاهان در آینده، افزود: من در سپاهان و این شهر بزرگ شده‌ام و برای همه رده‌های سپاهان بازی کردم و تمام تلاشم را انجام دادم تا این تیم موفق شود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: سپاهانامسال نتایج بهتریبه دست آورده است و امیدوارم در ادامه نیز موفق باشد؛ در حال حاضر الان بازیکن استقلال هستم و همه بازیکنان تلاشمان را می‌کنیم تا این تیمرا به جایگاه اصلی خودش برسانیم.  

وی با تأکید بر اینکه من از هواداران سپاهان چیزی نشنیدم و بی احترامی ندیدم، گفت: دیدار سپاهان و استقلال تهران، بازی حساسی است که این موضوع طبیعی است.

کریمی اظهار کرد: نمی‌گویم شانس زیادی برای قهرمانی داریم اما تلاشمان را می‌کنیم و منتظر لغزش تیم‌ها هستیم؛  امیدوارم در بازی‌های آینده در لیگ قهرمانان پیروز شویم.

کد خبر 372781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.