نورافکن: اگر صحنه خطا پذیرفته شده بود نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر یکی از صحنه‌ها را داور خطا اعلام کرده بود بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خودمان تمام کرده بودیم و اگر گل اول را هم از ما پذیرفته بودند بازی را با نتیجه دیگری به پایان رسانده بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نورافکن پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی سختی بود.  بازی مهمی در تبریز مقابل تراکتورسازی پیش‌رو داریم که مهم‌تر از بازی امروزمان است و تمام تلاشمان را می‌کنیمتا بهترین نتیجه را به دست آوریم.

وی ادامه داد: اگر یکی از صحنه‌ها را داور خطا اعلام کرده بود بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خودمان تمام کرده بودیم و اگر گل اول را هم از ما پذیرفته بودند بازی را با نتیجه دیگری به پایان رسانده بودیم.

نورافکن گفت: پژمان خسرو، بزرگ تیم است و امیدوارم با وجود بازیکنان بزرگ و با تجربه و همچنین جوانان بتوانیم بهترین نتیجه را برای هواداران به دست آوریم.
بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: میزبانی اصفهانی‌ها عالی بود. تیمشان امروز بازی خوبی انجام داد و امیدوارم در ادامه راه نیز موفق باشند.

کد خبر 372780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.