فتاحی: پرتاب‌کننده‌های نارنجک، هواداران سپاهان نیستند

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: فکر می‌کنم کسانی که در زمین نارنجک پرتاب می‌کنند هوادارن سپاهان نیستند؛ چطور این اتفاقات در بازی‌های آسیایی نمی‌افتد.  

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فتاحی پس از بازی سپاهان و استقلال تهران در ورزشگاه نقش جهان در رایطه با پرتاب ترقه از سوی هواداران سپاهان در زمین، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه در اصفهان با توجه به سابقه‌ای که در خصوص این موارد دارد، این اتفاق افتاده است. هواداان باید رعایت  کنند.

وی با اشاره به حواشی که هوادارن در بازی به وجود آوردند،  ادامه داد: سپاهان به خاطر اقدامات نامناسب هواداران ضرر کرد؛ تا الان چه‌قدر AFC ما را جریمه کرده است! دفعه قبلی سپاهان جریمه شد و این دفعه هم جریمه می‌شود.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: بازی ۵ دقیقه به خاطر گوجه متوقف شد که در نهایت گوجه پرتاب شده از سوی هواداران سپاهان، توسط یک آتش‌نشان از زمین خارج شد.

فتاحی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم کسانی که در زمین نارنجک پرتاب می‌کنند هوادارن سپاهان نیستند.  این مشکل پیش نیامد، چطور این اتفاقات در بازی‌های آسیایی نمی‌افتد.  تماشاگران واقعی را نمی‌توان از حضور در ورزشگاه محروم کرد.  یک نفر به خاطر همراه داشتن نارنجک با خود، دستگیر شد چراکه ورزشگاه دوربین‌های زیادی دارد.

کد خبر 372778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.