قلعه‌نویی: اگر نبردیم مقصر منم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مسئولیت باخت تیم با من است، بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و دلیل باخت امروز ما مقابل استقلال تهران، خودم هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی پس از شکستتیمش مقابل استقلال تهران در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال در نشست خبری، اظهار کرد: از طرفداران تیم سپاهان معذرت می‌خواهم. مسئولیت باخت تیم با من است. در فوتبال چیزی به نام عدالت وجود ندارد.  بعد از توقف هفت دقیقه‌ای شیرازه تیم از هم پاشیده می‌شود.

وی با تبریک به تیم استقلال تهران برای کسب پیروزی در این بازی، ادامه داد: بازیکنان استقلال تهران امروز بازی خوبی انجام دادند. ما یک بازیکن هافبک در تیم‌مان کم داریم؛ یک بازیکن فوروارد به زمین آوردیم تا سه امتیاز این بازی را صاحب شویم اما توقف هفت دقیقه‌ایف تیم را به هم ریخت و بر روی یک اشتباه همه چیز را از دست دادیم.

قلعه‌نویی افزود: به نظر من تیم ما امروز عملکرد خوبی داشت و اگر ایرادی هم بود به من وارد است. از این به بعد تمام فکر و ذهنمان فقط به بازی مقابل سایپا است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: برخلاف لیاقتمان، بختیم. داوری این بازی بسیار عالی بود. زاهدی‌فر یکی از بهترین داوران فوتبال است و داوری هیچ مشکلی نداشت، ما به امیر قلعه‌نویی و خودمان باختیم. دلیل افت تیم سپاهان در نیم‌فصل دوم، امیر قلعه‌نویی است. اتفاقات بازی پرسپولیس تیم را در فشار روانی قرار داد اما کم کم در حال بهتر شدن بود که دوباره بازی با تراکتور فشارهای روانی بیشتر شد. نمی‌دانم چرا توپ‌های ما وارد دروازه حریف نمی‌شود. مقصر من هستم، بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند.

وی گفت: من روز گذشته هم در کنفرانس خبری از هواداران خواستم تا در بازی حاشیه به وجود نیاورند اما امروز هم هوادار وارد زمین شد و هم ترقه پرتاب کردند.

کد خبر 372773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.