شفر: مستحق پیروزی بودیم/ از افت بدنی سپاهان استفاده کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در روزهای اخیر همه بازیکنانم سخت کار کردند و پیروزی در این دیدار حق ما بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وینفرد شفر پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر در نشست خبری، اظهار کرد: به همه اعضای تیمم افتخار می‌کنم. بعد از بازی در قطر،  در روزهای اخیر همه سخت کار کردند، استحقاق این پیروزی را داشتیم.

وی با بیان اینکه سپاهان تیم قدرتمندی بود، ادامه داد: امروز لحظات خوبی در ورزشگاه نقش جهان داشتم.  هرگز تسلیم نمی‌شویم همانطور که رحمتی با وجود مصدومیت امروز به اصفهان آمد.

شفر افزود: بازیکن به حمایت مربی نیاز دارد، روحیه و کار تیمی برای کسب پیروزی بسیار مؤثر است و امروز همه برای یک نفر و یک نفر برای برد تلاش کردند. با وجود اینکه کسی فکرش را هم نمی‌کرد اما دانشگر امروز در پست راست بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: ما به مسیر مستقیم خود ادامه می‌دهیم. صحبتی با باشگاه استقلال دارم و اینکه در جریان هستند که باید با کدام بازیکنان قرارداد ببندند و امیدوار هستم این کار انجام شود؛ امیدوارم در پایان فصل به فکر این کار نیفتند و از همین الان اقدامات لازم را انجام دهند و در مقابل هم ما با صد در صد وجود، تلاشمان را انجام می‌دهیم.  

وی گفت: هیچ کدام از بازی‌ها برای ما آسان نیست. دو بازی سخت را در خانه پیروز شدیم، فقط باید بگویم که من به بازی بعدی تیمم فکر می‌کنم.

شفر بابت دیر رسیدنش در کنفرانس امروز عذرخواهی کرد و افزود: امروز سعی کردیم فوتبال خوبی انجام دهیم. در بازی‌های قبلی دیده بودم که بازیکنان سپاهان در دقایق پایانی بازی دچار افت بدنی می‌شوند و ما هم از این نکته استفاده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه تأخیر در این بازی و پرتاب ترقه اصلا خوب نبود، خاطرنشان کرد: شاید این صحنه‌ها در فضای مجازی منتشر شود اما رسانه‌ها باید کمک کنند تا فوتبال زیبا را به دنیا نشان دهیم.   این اتفاقات برای وجهه سپاهان خوب نیست، طبیعی بود که بازی امروز سخت باشد و همه این موضوع را می‌دانستند.

وی با تأکید بر اینکه من صحبتی در مورد داوری نکردم، اضافه کرد: من با بازیکنانم صحبت می‌کردم. پیامی از آلمان در تلفن همراهم دیدم که لوان دوفسکی درگیری داشته است، مربی گفت به او نیاز دارم و باید جریمه مالی شود چون به او نیازمند هستم. اگر قرار باشد هر بازیکنی که اشتباه می‌کند را حذف کنیم که فقط خودم در تیم می‌مانم.

شفر اظهار کرد: بازیکن کافی در همه پست‌ها نداریم پس جریمه مالی برای تنبیه بازیکن بهتر از حذف آن است و لوان دوفسکی ۱۰۰ هزار دلار جریمه شد.

کد خبر 372772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.