مردم مبارکه حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند

مبارکه - مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان مبارکه با برگزاری راهپیمایی باشکوهی حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، این راهپیمایی به طور هم زمان با سراسر کشور و بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا میدان آزادی شهر مبارکه انجام شد.
راهپیمایان مبارکه ای در این آیین، با حمل پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر ترامپ و تصاویر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسداران این مرز و بوم، یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا، سران صهیونیسم و همراهان منطقه ای اش در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم و بار دیگر حمایت و همدلی خود را از این نهاد اعلام کردند.
در این راهپیمایی که از محل برگزاری نماز جمعه مبارکه آغاز شد، اقشار مختلف مردم این شهرستان حضور داشته و با در دست گرفتن نوشته های گوناگون یک بار دیگر اقدام های استکباری آمریکا را محکوم کردند و حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند.
راهپیمایان با سردادن شعارهای گوناگون مانند مرگ برآمریکا و مرگ براسراییل برحمایت همیشگی از این نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی تاکید کردند.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت شد.

کد خبر 372763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.