تصمیم گیری های ترامپ آرامش آمریکا را از بین می برد

تیران-امام جمعه تیران‌وکرون گفت: تصمیم‌گیری‌های ترامپ که منجر به نارآمی دنیا شده، آرامش آمریکا را نیز از بین خواهدبرد و مردم آن کشور را دچار مشکل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز عبادی ، سیاسی جمعه این هفته تیران با اشاره به معرفی سپاه ایران به عنوان تروریست از سوی ترامپ اظهارکرد: در هیچ کجای دنیا نیروی نظامی یک کشور را تروریست معرفی نمی کند و این چنین اقدامات بی سابقه ترامپ باعث نابسمانی برای دولت خودش خواهد شد و ایران نیز این اقدام را بی پاسخ نمی گذارد و  تمامی نیروهای نظامی آمریکا و دولت آنها نیز تروریست معرفی خواهند شد و در چنین شرایطی آرامش و امنیتی نخواهند داشت.

وی افزود: کشور ایران از ظرفیت‌های داخلی خود و نیروهای مسلح دفاع می‌کند و چنین اقدام ترامپ مقبولیت این نیروی نظامی را افزایش می‌دهد و دنیا به دنبال بررسی وضعیت این نهاد خواهند رفت و سپاه پاسداران بیشتر معرفی خواهد شد.

امام جمعه تیران‌وکرون ادامه داد: تصمیم‌گیری‌های ترامپ که منجر به نا آرامی دنیا شده، آرامش آمریکا را نیز از بین خواهدبرد و مردم آن کشور را دچار مشکل خواهد کرد که باید تمام تلاش خود را برای آرام‌سازی کشور خود انجام دهد.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری های ترامپ درباره سپاه ناشی از ترس آن از این نهاد نظامی است، افزود: تلاش‌های سپاه در جبهه‌های مقاومت و حمایت از مظلومان برای دفاع از آن ها در برابر ظلم و استکبار برای دشمنان خوشایند نیست از همین خاطر این نیروی نظامی را تروریست می نامند.

 امام جمعه تیران یادآورشد: دولت و مجلس آمریکا با تروریست خواندن سپاه قادر به جلوگیری از فعالیت این نهاد نظامی در برابر آنها نخواهد بود بلکه مقبولیت عمومی سپاه را افزایش می دهد.

وی به روز ارتش نیز اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ایران در برابر تهدیدهای خارجی، نابسمانی‌های داخلی و کمک به مردم در حال فعالیت هستند و ارتش ایران در مقایسه با سایر نیروهای مسلح دنیا بی نظیر است چراکه فعالیت های متفاوت اجتماعی و فرهنگی به جز فعالیت نظامی انجام می دهد.

حجت الاسلام رشیدیان اضافه‌کرد: نیروی های ارتش افردی بی ادعا و فعال در همه زمینه ها هستند که علاوه بر فعالیت نظامی و ماموریت های خود با مسئولان کشور همکاری می کنند که این همکاری را در بحران سیل و کمک به مردم مشاهده کردیم.

وی به روز جوان به عنوان یکی از مناسبت های مهم این هفته اشاره کرد و گفت: جوانان سرمایه های مهمی برای کشور هستند که نمونه ای از فعالیت های آن ها در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین فعالیت در زمینه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای کشور است.

وی با بیان اینکه بی احترامی و بی توجهی جوانان موجب حرکت آن ها به سمت دشمن است، خاطرنشان کرد: باید احترام و توجه خاصی برای رفع نیازهای این قشر فراهم شود و فرصت رشد و اعتلای آنها را فراهم کنیم.

امام جمعه تیران اضافه کرد: نیازهای جوانان در همه زمینه ها مهم است اما برخی از برنامه های تلویزیون متناسب با ارزش های اسلامی نیست و نباید به بهانه جذب، این برنامه ها تدوین و اجرا شود.

کد خبر 372756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.