دفاع تمام قد مجلس شورای اسلامی از سپاه

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در حمایت از سپاه سه طرح را به مجلس ارائه کردند، یک طرح سه فوریتی و طرحی دو فوریتی که بر تقویت جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر آمریکا تاکید کرده و این طرح دو فوریتی با ۱۸۹ رای موافق به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، محسن کوهکن در نشست با پاسداران ناحیه مقاومت بسیج لنجان با بیان اینکه از عجایب روزگار است که یک کشور نیروی نظامی کشوری را جزء سازمان‌های تروریستی قرار می‌دهد، اظهار کرد: امروز در ذهن بسیاری این سوال مطرح است که چه اتفاقی رخ داد که در سوم شعبان، رئیس جمهور نابخرد آمریکا سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را که یک سازمان رسمی و ریشه دار به شمار می آید و با پیروزی انقلاب اسلامی پایه گذاری شد و از دل مردم بیرون آمده را به عنوان سازمانی تروریستی اعلام کند.
وی افزود: در برخی تحلیل ها چنین مطرح شده که این حرکت ابلهانه رئیس جمهور آمریکا برای تحریم اقتصادی سپاه بوده که این نوع تحلیل صحیح نیست چراکه تحریم اقتصادی سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی از سال های قبل و در زمانی که اولین قدم ها برای تحریم ایران اسلامی برداشته شد آغاز شده و سپاه در قلب تحریم های آمریکا قرار داشت.
وی تروریست خواندن سپاه را هدیه‌ای به رژیم صهیونیستی دانست و ادامه داد: نباید این نکته مهم را فراموش کرد که ترامپ در زمان انتخابات آمریکا و بعد از پیروزی در انتخابات بیشترین همراهی را با رژیم صهیونیستی داشت و هزینه های بسیاری را نیز برای آنها کرده است.
کوهکن با اشاره به احزاب رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: استراتژی و هدف احزاب مختلف رژیم صهیونیستی کاملا مشترک بوده اما تاکتیک های آنها با یکدیگر متفاوت است و حزب لیکود که یکی از احزاب ناسیونالیست افراط گرای اسرائیل است، بر این باور هستند که باید با قدرت، سرکوب و بلندپروازی بیرون از مرزها، خود را تثبیت کنیم؛ اما در نقطه مقابل گروهی معتقد هستند باید به سمت و سوی به رسمیت شناختن برخی از حقوق باشیم تا از حالت فعلی خارج شده و در قالب ارتباطات، سیطره خود را افزایش دهیم.
وی با اشاره به همراهی ترامپ با صهیونیست ها در بلعیدن بیت المقدس، عنوان کرد: ترامپ طی مدت گذشته از زمان ریاست جمهوری خود در آمریکا با همراهی کامل خود با رژیم صهیونیستی قصد داشته و دارند نام فلسطین و بیت المقدس را از جغرافیای جهان حذف کند به گونه ای که اثری از آن باقی نگذارد، که این مسئله کاملا خلاف چهارچوب های بین المللی است.
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هدف ترامپ از این حرکت آن بود که در سرزمین های اشغالی فلسطین این باور را برای افرادی که می خواهند در انتخابات اسرائیل شرکت کنند بوجود بیاورد که آمریکا تمام قد پشت سر نتانیاهو بوده و به او کمک خواهد کرد و در نهایت این اتفاق نیز رخ داد و نتانیاهو پیروز انتخابات شد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترامپ زمانی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را تروریست خواند که سپاه با قدرت در حل بحران سیل در کشور حضور یافت و یک پاسدار بر روی زمین زانو زده تا مردم پا بر روی کمر او نهاده و بتوانند سوار کامیون شده و از منطقه خطر بیرون بروند.
وی  اضافه کرد: امروز انقلابی و غیر انقلابی معتقد هستند اگر سپاه، بسیج و ارتش به مسئله بحران سیل گلستان، لرستان و خوزستان ورود پیدا نمی کردند اتفاقات وحشتناک بسیاری به وقوع می پیوست و این اخلاص عمل است که سبب چنین نگاه و رویکردی است.
وی خاطرنشان کرد: زمانی که پیشنهاد برتن کردن لباس سپاه در مجلس مطرح شد، به تعداد محدودی لباس تهیه شد، اما صبح آن روز که در مجلس حضور یافتیم با طرح مسئله شاهد استقبال همه نمایندگان از این اقدام بودیم و همه داوطلب برتن کردن این لباس مقدس بودیم و بدون استثنا همه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این اقدام را با کمال میل انجام دادند که بازخورد جهانی نیز داشت. 
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس با تمام توان از حیثیت سپاه دفاع می کند، یادآور شد: از سوی دیگر نمایندگان مجلس در حمایت از سپاه سه طرح را به مجلس ارائه کردند، یک طرح سه فوریتی و طرحی دو فوریتی که بر تقویت جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر آمریکا تاکید کرده و این طرح دو فوریتی با ۱۸۹ رای موافق به تصویب رسید.

کد خبر 372754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.