پیروی از ولایت فقیه و حرکت در مسیر قیام امام حسین(ع) رسالت اصلی سپاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: رسالت سپاه حرکت در مسیر قیام اباعبدالله الحسین(ع) و پیروی از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الله صفرپور در نشست با نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی سال های گذشته دشمن تلاش بسیاری را انجام داده تا در کنار اسلام هراسی، موضوع ایران هراسی و سپاه هراسی را در سطح منطقه ای و خصوصا سطح بین المللی ایجاد کند تا در نهایت در داخل کشور نیز تاثیرگذاری سپاه کاهش یابد. 


وی افزود: سپاه در دهه های مختلف انقلاب توانسته پشت سر ولایت فقیه و در مسیر انقلاب حرکت کند و از سوی دیگر در حوادث و بحران های مختلف در کنار مردم قرار گرفته تا بتواند مشکلات پیش آمده را مدیریت و درد مردم را کاهش دهد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان، رسالت سپاه را حرکت در مسیر قیام اباعبدالله الحسین(ع) و پیروی از ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: هرچه آمریکا بیشتر تحریم های ظالمانه خود را افزایش داد، سپاه پاسداران گام های استوارتری را در مسیر خودکفایی برداشت و اگر امروز هجمه های دشمنان نسبت به سپاه افزایش یافته نشان دهنده آن است که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران توانسته است در مسیر تحقق آرمان و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارد.
وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، بشارت آینده ای درخشان برای کشور به همراه دارد، ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم موضوعات و مولفه های مختلفی را در خصوص ظرفیت های موجود در کشور بیان کرده اند و قطعا با سرلوحه قرار دادن منویات معظم له و تکیه بر ظرفیت های داخلی و اعتماد به جوانان می توانیم از تمامی چالش ها و مشکلات موجود خصوصا مشکلات اقتصادی به سلامت عبور کنیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان خاطرنشان کرد: وظیفه شناسی ومسئولیّت پذیری از جمله مسائلی است که باید به درستی مورد توجه قرار گیرد چراکه عدم شناخت وظیفه و صوری برگزار کردن صورتجلسات باعث خواهد شد در برخی مواقع دچار  بحران شویم از این رو اگر در کمیسیون ها، ساختارها و ماموریت ها و وظایفی را که بر عهده تک تک ما قرار گرفته به درستی عمل کنیم بسیاری از چالش های پیش رو را پیش بینی و مدیریت خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه دشمن شناسی راباید از شهدا آموخت، افزود: امروز کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته است، هرچند سهم دشمنان در چالش های اقتصادی کمتر از ۳۰ درصد بوده اما ضرورتی که باید به آن توجه جدی داشت مسئله دشمن شناسی است، چراکه دشمن تمام قد به میدان آمده و از کلیه ظرفیت های تبلیغاتی، مجازی و واقعی خود در جهت تغییر مسیر انقلاب استفاده می کند.

صفرپور تصریح کرد: تقویت فضای همدلی و همراهی در ساختارهای مختلف کشور بسیار حائز اهمیت بوده چراکه تحقق اهداف نظام، عبور از چالش ها و رونق تولید، نیازمند همدلی و همکاری تمامی ارکان، نهادها و دستگاه هاست و با همدلی و متحد بودن ملت و مسئولان می‌توانیم بسیاری از مشکلات را رفع کنیم.
 

کد خبر 372752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.