نوروزی: تا زمان اعلام نیاز مسئولان استانی در خوزستان می‌مانیم

شهردار اصفهان گفت: شهرداری و سایر گروه‌هایی که از اصفهان برای کمک به خوزستان اعزام شده‌اند قطعاً تا زمانی که مسئولان استان خوزستان اعلام نیاز کنند در منطقه می‌مانند و به خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز –جمعه ۲۳ فرودین ماه ۱۳۹۸- در سفر به شهر اهواز در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری اصفهان برای کمک به جلوگیری از وقوع سیل در اهواز اظهار کرد: کمک به جلوگیری از ورود رودخانه کارون به شهر در مناطق ۳ و ۵ اهواز -ساحل شرقی کارون- به شهرداری اصفهان سپرده شده بود که گروه‌های اعزامی به‌خوبی عمل کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر کمک به ایجاد استحکام و سیل بند در منطقه دو شهرداری اهواز نیز بر عهده شهرداری اصفهان گذاشته شده است و نیروهای اعزامی شهرداری در این منطقه نیز مشغول به کار هستند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: شهرداری و سایر گروه‌هایی که از اصفهان برای کمک به خوزستان اعزام شده‌اند قطعاً تا زمانی که مسئولان استان خوزستان اعلام نیاز کنند در منطقه می‌مانند و به خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند.

نوروزی افزود: امروز به همراهی برخی از مدیران وزارت کشور بازدیدی میدانی از بخش‌های مختلف شهر داشتیم تا در صورت نیاز به نیروها و تجهیزات این کار صورت گیرد؛ البته بر اساس گزارش‌ها تاکنون نیازی به کمک‌های بیشتر وجود نداشته و با توجه به اعلام سازمان هواشناسی بارش‌های آتی چندان تهدیدآمیز نیست.

کد خبر 372749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.