گلابی: ۷۲ ساعت در اهواز نخوابیده‌ایم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: تیم‌های اعزامی به اهواز به صورت شبانه‌روزی و با دو شیفت کاری مشغول به کار هستند و همه این عوامل ۷۲ ساعت است که نخوابیده‌اند.

محسن گلابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حدود شش روز است که همراه با نیروهای اعزامی تعدادی از ماشین‌آلات سنگین را در شهر اهواز مستقر کردیم؛ بر اساس تقسیم کار صورت گرفته عملیات امداد و نجات در دو منطقه سه و پنج شهرداری بر عهده ستاد معین اصفهان گذاشته شد و دفتر این ستاد هم در فرمانداری اهواز است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای حضور در اهواز استحکام‌بخشی و ساخت دیواره ساحلی کارون را پیگیری کردیم، افزود: تا این ساعت به صورت شبانه‌روزی و با دو شیفت کاری فعالیت‌ها انجام شد و موارد اضطراری کنترل شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین اکیپی هم از آتش‌نشانی‌های شهرستان‌های اصفهان و فولادشهر به اهواز آمده که غواص‌های اکیپ اعزامی آتش‌نشانی اصفهان با قایق‌هایی که داشتند در حال جابه جا کردن مردم در سطح شهر یا خارج شهر هستند.

وی با بیان اینکه همه اکیپ اعزامی آتش‌نشانی اصفهان ۷۲ ساعت است که نخوابیده‌اند، اظهار کرد: ضرورت این بیداری در این است که چیزی حدود ۱۵۰ دستگاه وسیله و ماشین‌آلات به این شهر وارد شده و همه اینها نیازمند کنترل و نظارت هستند.

گلابی با تاکید بر بالا بودن حجم فعالیت‌ها افزود: در ابتدای شروع کار هر لحظه امکان شکستن دیواره‌های کارون بود و هر لحظه از ماموران ما درخواست کمک می‌شد و امدادگران هلال احمر همگی به صورت تقسیم کار با هم همکاری داشتند و همه افراد اعزامی اعم از مدیران، امدادگران و رانندگان ماشین‌آلات سنگین به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت بودند تا به جایی برسیم که همه موارد ضروری و اورژانسی خطرات احتمالی بعدی را کنترل کنیم.

کد خبر 372742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.