اقدام آمریکا بر علیه سپاه نشان از برجا ماندن اندیشه انقلابیست

سمیرم_فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: این اقدام آمریکا نشان از برپایی و برجا ماندن اندیشه های انقلابی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، فرمانده انتظامی شهرستان در حاشیه مراسم تقدیر از پاسداران و جانبازان شهرستان سمیرم با اشاره به مقاومت و موضوعاتی که مقاومت در آن حضور داشته است، گفت: نحوه تامین امنیت خلیج فارس با توجه به اقدامات زمان جنگ نشان از نقش کلیدی مقاومت دارد.

سرهنگ سهراب قرقانی خاطر نشان کرد: در زمان جنگ نیروهای مقاومت با همان دست خالی و اسلحه های سبک و ریز خود استکبار را به زانو درآوردند.

قرقانی با اشاره به تفاوت ها و تغییرهای موجود در نوع جنگ افزار های ایرانی افزود: بر اساس تحقیق های انجام شده در رابطه با صدور انقلاب به جهان می توان گفت انقلاب به خارج از مرزهای جمهوری اسلامی صادر شده است.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: در هر زمان صدور انقلاب به شیوه ای بوده و نحوه آن تفاوت‌هایی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در زمان دولت سازندگی با تئوری‌های آن زمان اندیشه جمهوری اسلامی اینگونه پیشرفت که اگر بخواهیم انقلابمان را صادر کنیم باید وضعیت اقتصادی را درست کرده تا با پول خود بتوانیم نهضت های آزادی بخش را حمایت کنیم.

قرقانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: نحوه صدور انقلاب امروزه با زمان گذشته تفاوت هایی دارد.

وی با اشاره به هجمه آمریکا به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: این اقدام آمریکا نشان از برپایی و برجا ماندن اندیشه های انقلابی است.

قرقانی همچنین خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب در بحث استقرار در سرزمین های دیگر، نحوه عمل و تفکر ایران فرق داشته است.

وی با اشاره به ذره ای بودن اسرائیل از نظر استراتژیک افزود: این کشور عمق و برد استراتژیک ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جنگ های مقاومت در برابر اسرائیل گفت: جنگ ۳۳ روزه و بعد از آن ۲۲ روزه و در نهایت جنگ هشت روزه نشان از قدرت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل است.

کد خبر 372735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.