رضایت ۸۲ درصدی مسافران نوروزی از خدمات ستاد اجرایی سفر شهر اصفهان

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: امسال سطح رضایتمندی مسافران نوروزی که توسط یک گروه دانشگاهی بررسی شد با رشد ۷ درصدی نسبت به سال گذشته به ۸۲ درصد رسید.

به گزارش ایمنا،جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان در آیین تقدیر از تلاشگران ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: فعالیت های ستاد خدمات سفر در سه مرحله برنامه ریزی و هماهنگی، آماده سازی شهر برای پذیرش مسافران و گردشگران در بخش های مختلف و هدایت و اسکان مسافران نوروزی تقسیم شد.

حسین امیری تصریح کرد: سیاست شهرداری برای اسکان مسافران نوروزی به ترتیب هتل ها و مهمانپذیرها، ظرفیت های آموزش و پرورش، دانشگاه، منازل استیجاری، سالن های ورزشی و در نهایت باغ فدک بود.

وی با بیان اینکه در مجموع یک میلیون و ۲۵۸ هزار نفر در شهر اصفهان اسکان داده شد،  اضافه کرد: این آمار نسبت به سال های گذشته با وجود شرایط موجود آب و هوایی رشد ۵ درصدی را نشان می دهد. همه بخش ها، ارگان ها، سازمان ها و نهادهای مرتبط با حمایت خود باعث شدند سرویس دهی خوبی به مسافران در ایام نوروز انجام گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: نزدیک به ۷۵۰ هزار نفر نیز از مراکز گردشگری شهرداری بازدید به عمل آورند که رقم قابل توجهی است. علاوه بر این موضوع سطح رضایتمندی مسافران توسط یک گروه دانشگاهی انجام شد که نتایج آن رشد ۷ درصدی رضایتمندی مسافران نسبت به سال گذشته را نشان می دهد. در سال گذشته این رقم حدود ۷۵ درصد و در سال جاری ۸۲ درصد رضایت مسافران نوروزی در اصفهان حاصل شد.

وی با بیان اینکه در همه بخش ها مسافران از وضعیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان رضایت داشتند، اضافه کرد: در موضوعات امنیتی و انتظامی و نظافت شهر با رضایت ۹۷ درصدی، در بخش ترافیکی ۸۰ درصدی و در بخش های دیگر نیز با رضایت بالای مردم مواجه بودیم.

امیری گفت: لازم است نسبت به کمبودهای سال جاری نیز از هم اکنون برای سال آینده برنامه ریزی کنیم تا سال آینده با مشکلات کمتری مواجه باشیم.       

کد خبر 372733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.