آمادگی دانشگاه فرهنگیان اصفهان برای کاهش اثرات روانی سیل زدگان

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: این دانشگاه علاوه بر مشارکت در تهیه کمک‌های نقدی و غیر نقدی، برای اجرای برنامه‌ها در خصوص کاهش اثرات روانی، فرهنگی و اجتماعی حاصل از بروز حوادث در مناطق سیل زده به صورت علمی و عملی آمادگی لازم وجود دارد.

شهرام عروف‌زاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برنامه‌های مختلف برای کمک به سیل زدگان اظهار کرد: مجموعه دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به عنوان مرجع پرورش شخصیت معلم؛ که کمک به هم نوع و در کنار هم وطن بودن نیز بخشی از شخصیت او است، با تمام ظرفیت و امکانات در کمک به مردم مناطق سیل زده تا بهبود شرایط تلاش خود را خواهد کرد.

وی با اشاره به شرایط مناطق سیل زده و اینکه استان اصفهان معین استان خوزستان است، گفت: تا آخرین لحظه و تا زمان عادی شدن شرایط هم وطنان در مناطق آسیب دیده از ارائه کمک دریغ نخواهیم کرد و به تلاش خود در این راستا ادامه می‌دهیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان افزود: به تمام پردیس‌ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان در سطح استان اصفهان ابلاغ شده است تا با ایجاد پایگاه و ستاد نسبت به جمع آوری و ساماندهی کمک‌های غیر نقدی و اقلام اهدایی پرسنل، اساتید، اعضای هیئت علمی و دانشجو معلمان اقدام شود.

عروف‌زاد اظهار کرد: پرسنل و اساتید دانشگاه فرهنگیان اصفهان مکرر درخواست کسر از حقوق برای کمک به مناطق سیل زده را داشتن که یک کد جهت کسر از حقوق و کمک به مناطق سیل زده تعریف شد تا پرسنل و اساتید متقاضی با تکمیل فرم کسر از حقوق به مناطق آسیب دیده کمک نقدی کنند و این مبالغ به حساب دستگاه‌های امدادی مجاز جهت کمک به سیل زدگان واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر مشارکت در تهیه اقلام مورد نیاز و کمک‌های نقدی و غیر نقدی، برای اجرای برنامه‌ها در خصوص کاهش اثرات روانی، فرهنگی و اجتماعی حاصل از بروز حوادث در مناطق سیل زده به صورت علمی و عملی آمادگی لازم وجود دارد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان اصفهان تاکید کرد: با توجه به اینکه برخی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان ساکن مناطق سیل زده هستند با مجموعه آموزش و پردیس‌های تابعه هماهنگی شده است تا در خصوص غیبت‌های آموزشی و تأخیر تحصیلی دانشجویان مناطق آسیب دیده از سیل مساعدت داشته باشند، تا دانشجویان بدون هیچگونه نگرانی تحصیلی به دانشگاه بازگردند.

کد خبر 372719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.