همه ما سپاهی هستیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با محکوم کردن اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: ما همه سپاهی هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شمیم ولایت، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد در ابتدای جلسه درس نهج البلاغه خود گفت: تروریست اعلام کردن نیروی نظامی یک کشور حماقت و یک جنایت است که تنها از آمریکا و عیادی آن بر می آید.

وی بیان کرد: البته آمریکایی ها حق دارند از سپاه، ارتش و دیگر ارگان های ایران عصبانی باشند، چون هرجا که پا گذاشتند، اعم از ایران در جنگ هشت ساله، سوریه، لبنان، عراق و … شکست خوردند و عامل این شکست هم سپاه پاسداران بود.

امام جمعه اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: باید از اقدام به موقع مجلس، دولت و آن هایی که از سپاه پاسداران حمایت کردند تشکر کرد، چرا که همه ما سپاهی هستیم، همه ما پاسدار هستیم، پاسدار دین و نظام هستیم و باید نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشیم.

گفتنی است هفته گذشته در حالی آمریکا نام سپاه پاسداران را در لیست سیاه تروریستی قرار داد که نه تنها این نهاد نظامی در مناطق سیل زده کشور در حال خدمت رسانی صادقانه به مردم کشور است، که در خارج از ایران نیز خدمات شایانی را به مردم ارایه کرده که همین موضوع واکنش برخی کشورهای منطقه را نیز در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال داشته است.

کد خبر 372714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.