جنگ ستارگان در نقش جهان

صد و شصت و نهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "جنگ ستارگان در نقش جهان"، عنوان اصلی این رسانه است که به حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر یعنی جدال تیم‌های استقلال و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پرداخته است؛  دیداری که نتیجه آن برای سایر مدعیان قهرمانی نیز مهم می‌باشد. در این بین تقابل خط حمله استقلال که این روزها با ستارگان خود نمایش خوبی داشته در مقابل خط دفاعی مستحکم سپاهان نیز در نوع خود می‌تواند جالب توجه باشد.

 "سپاهان تا روز آخر امیدوار به قهرمانی باشد"، دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به نقل از هادی عقیلی، مدافع اسبق تیم فوتبال سپاهان مطرح شده است. وی در خصوص مهم‌ترین دیدار هفته بیست و پنجم میان تیم‌های استقلال و سپاهان می‌گوید: سپاهان امسال با دو سال گذشته تغییر زیادی کرده و بسیار خطرناک ظاهر شده و در بیشتر بازی‌ها شانس برد داشته است، ضمن آنکه در این دیدار میزبان هم است و در نقش جهان به سادگی امتیاز از دست نخواهد داد.

عقیلی در خصوص شانس قهرمانی سپاهان با توجه به چهار امتیاز از دست داده شده در سه بازی اخیر اظهار داشت: اگر به چند سال گذشته برگردیم، ما تا روز آخر صدر جدول نبودیم و در جایگاه سوم قرار داشتیم اما همه چیز چرخید و قهرمان شدیم و این به خاطر ناامید نشدن و جنگیدن تیم تا لحظه آخر بود.  

"تماشای خانوادگی دیدار سپاهان _ استقلال در فرهنگسرای اسوه"، دیگر عنوان صفحه اصلی صد و شصت و نهمین روزنامه اینترنتی" فوتبال اصفهان" است که به خبر پخش خانوادگی دیدار استقلال و سپاهان در سی و دومین ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" در روز جمعه ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه در فرهنگسرای اسوه با حضور کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال اصفهان را می‌دهد.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 372706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.