قلعه‌نویی: در ایجاد موقعیت بهترین هستیم اما گل نمی‌زنیم/ به قهرمانی امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ۲۰ سالی است که مربی هستم. در این ۲۰ سال یکی از تیم‌های خوب من همین سپاهان است؛ من مربی سختگیری بودم و خواهم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر، اظهار کرد: امیدوار هستم با کمک خدا مشکلات سیل‌زدگان برطرف شود، از همه هموطنان که در این شرایط حساس به یاری سیل زدگان شتافتند تشکر می کنم. فردا (جمعه) پایگاه هلال احمر در نقش جهان مستقر می شود تا کمک های مردم اصفهان که همیشه در مسائل خیرخواهانه پیشتاز بودند را جمع آوری کنند.

وی ادامه داد: ۲۰ سالی است که مربی هستم. در این ۲۰ سال یکی از تیم های خوب من همین سپاهان است. بازیکنانم تلاش می کنند.

قلعه نویی افزود: من مربی سختگیری بودم و خواهم بود. تیم ما در ایجاد موقعیت یکی از بهترین تیم ها است اما متأسفانه گل نمی‌زنیم. امیدوارم در بازی‌های آینده به همین خوبی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا (جمعه) مقابل استقلال تهران، تصریح کرد: سیاوش یزدانی و رسول نویدکیا را به دلیل محرومیت و مصدومیت فردا مقابل استقلال تهران در اختیار نداریم؛ انسان به امید زنده است. ما بازی به بازی جلو می‌رویم ولی نسبت به سه تیم حاضر در این مستابقات هزینه کمتری کرده‌ایم اما به همه چیز حتی قهرمانی نیز امیدوار هستیم.  

وی گفت: اگر هر بازیکنی را خریده‌ایم حتما که نباید بازی کند، محمد ابراهیمی، بازیکن خوبی است و در ادامه می‌تواند به تیم کمک کند.

قلعه‌نویی اظهار کرد: فردا (جمعه) تیم قدرتمندی جلوی ما بازی دارد که چند شب گذشته توانسته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، الهلال عربستان را شکست دهد؛ هر بازی برای ما حکم فینال دارد؛ استقلال تهران را آنالیز خوبی کرده‌ایم؛ باید ارتباط بین مهاجمان و هافبک‌ها را قطع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه هواداران و مردم همیشه جلوتر هستند، خاطرنشان کرد: باید انرژی‌مان را برای حمایت از تیم خودمان و همچنین تشویق تیم حربف صرف کنیم. طرفداران اصیل، منش پهلوانی دارند. امیدوار هستیم در ادامه این سنت را نیز حفظ کنند.

کد خبر 372705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.