احتمال وقوع سیلاب در شرق اصفهان/ بارش‌ها از فردا آغاز می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ جو ناپایدار در استان طی روزهای آینده گفت: طی امروز برای جنوب، غرب، و شرق استان رگبار پراکنده و وزش باد شدید طوفان لحظه‌ای پیش بینی می شود.

  فاطمه زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جو ناپایدار در سطح استان طی روزهای آینده است اظهار کرد: بر این اساس طی امروز در بیشتر مناطق به‌ویژه جنوب، غرب و شرق استان افزایش ابر و وزش باد شدید (طوفان لحظه ای) و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدید بارش باران در بسیاری از مناطق استان آغاز می‌شود که تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و بارندگی‌ها از روز شنبه شدت خواهد گرفت که بر این اساس برای مناطق شرقی استان خطر سیلابی شدن وجود دارد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان خاطرنشان کرد: بارش ها تا روز دوشنبه به صورت رگبار و رعد و برق و  احتمال بارش تگرگ در استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

سیدان با بیان اینکه دمای هوا در اکثر مناطق  استان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت افزود: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ۲۳ و ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی چوپانان با دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین و میاندشت با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین مناطق استان خواهند بود.

کد خبر 372695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.