اعزام ۱۵ تیم به مسابقات کارگران جهان اسپانیا

رییس فدراسیون کارگری از اعزام ۱۲۰ نفر در قالب ۱۵ تیم به مسابقات کارگران جهان اسپانیا خبر داد.

به گزارش ایمنا، جواد رمضی با اشاره به برگزاری مسابقات کارگران جهان در اسپانیا، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات کارگران جهان در اسپانیا نمایندگان بیش از ۴۰ کشور حضور دارند و ۱۵ تیم نیز از ایران به این مسابقات اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه حدود سه میلیارد تومان بودجه برای اعزام به این رقابت‌ها تعیین شده است، ادامه داد: در دوره قبل ۲۲۰ نفر را به این مسابقات اعزام کردیم اما در این دوره کاروان کوچکتری را اعزام می‌کنیم؛  با این حال امید داریم مدال بیشتری به دست بیاوریم.

رییس فدراسیون ورزش کارگری با بیان اینکه تیم‌های انتخاب شده، برترین تیم‌های ورزشی قهرمانی کشور بوده‌اند، تصریح کرد: تیم اتریش و فنلاند از جمله قوی‌ترین رقیبان ایران در این رقابت‌ها هستند.

وی افزود: برخی از این تیم‌ها ملی بوده و بعضی دیگر در قالب حمایت حامیان مالی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

رمضی در مورد رشته‌های ورزشی این دوره از رقابت‌ها گفت: دوومیدانی زنان و مردان، تنیس روی میز زنان کارگر کشور، جودوی مردان و زنان، کاراته مردان، پتانک، والیبال ساحلی، کشتی فرنگی و ساحلی رشته‌های حاضر در این رقابت‌ها است.

رییس فدراسیون ورزش کارگری در خصوص دلیل اعزام نشدن تیم فوتبال کارگران به این مسابقات، خاطرنشان کرد: قانونی در این رقابت‌ها تصویب شده است که اگر یک تیم با رقیب رژیم صهیونیستی روبه‌رو نشود، تمامی تیم‌ها از ادامه این رقابت‌ها بازمانده و حذف می‌شوند؛  تیم قوتبال پیش از این حضور مقتدرانه‌ای را در این رقابت‌ها از خود نشان داده است اما چون در این مسابقات با این رژیم روبه‌رو می‌شود، از اعزام آن منصرف شدیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 372690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.