۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
خبرهای جنجالی از دنیای کتاب

بهترین اتفاقات فرهنگی با کتاب ها رقم می خورد کافی است مدتی با آن ها همراه شوید پس از آن می بینید که چه خبر های جنجالی را برای شما می آفرینند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روز ها اتفاقات متعددی برای کتاب ها رخ می دهد این یار مهربان می تواند کمک کننده برای هموطنان سیل زدمان باشد و می تواند سرگرمی برای اوقات فراغت در این روزهای بلند شما را فراهم کند در ادامه اخبار مهم کتاب ها در هفته ای که گذشت را مرور می کنیم.

برگزاری هفته فرهنگی اصفهان لغو شد

در راستای همدردی با مردم استان‌های سیل‌زده کشور و در جهت همراهی و حمایت بیشتر از آنها، برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان لغو شد. بر این اساس، با وجود طراحی ١٧۵ برنامه با ۲۰۰۰ اجرا برای هفته فرهنگی اصفهان، این برنامه‌ها به دستور شهردار اصفهان و با شعار «همدلی برای ایران» لغو شد.

سوفی‌خوانی در اصفهان

برنامه «سوفی خوانی» برای علاقمندان به فلسفه در اصفهان از این پس پنج‌شنبه‌ها در موسسه رویش مهر این شهر برگزار می‌شود. برنامه سوفی خوانی با عنوان «در دنیای سوفی چه می‌گذرد؟»، هرپنج شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ در محل موسسه رویش مهراصفهان واقع در خیابان چهارباغ بالا، چهارراه نظر، کوچه پورمعراج شماره ۱۶ پلاک ۱۰ برگزار می‌شود.

کودکان اصفهانی در ازای دریافت کتاب ماهی‌های قرمز را به برکه انداختند

کودکان اصفهانی، ماهی‌های قرمز سفره‌های هفت سین خود را امروز به برکه پردیس هنر اصفهان هدیه کردند و به جای آن بسته‌های فرهنگی کتاب به خانه بردند. در این برنامه که با عنوان ویژه برنامه اهدای کتاب به دانش آموزان در ازای زندگی به ماهی قرمز برگزار شد، کودکان با اهدای ماهی قرمزهای خود به برکه پردیس هنر اصفهان بسته های کتاب متناسب با گروه سنی خود را دربافت کردند.

مصطفی مستور از «چگونه نمیریم» می‌گوید

کتاب «چگونه نمیریم» (یادداشت هایی در ستایش زندگی) نوشته نادیا شه مهربا حضور مصطفی مستور ۲۹ فروردین ماه در شهرکتاب اصفهان رونمایی می‌شود.

«من پیش از تو» در قلمستان اصفهان نقد و بررسی می‌شود

فتر تخصصی ادبیات مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان با همکاری کتابخانه تخصصی ادبیات، چهارشنبه آخر هر ماه جلسه نقد و بررسی یک کتاب را برگزار می‌کند و جلسه نقد فروردین ماه این مرکز هم به «من پیش از تو» اختصاص دارد.

کد خبر 372689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.