ارسال ۳۰ دستگاه تریلر  کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده کشور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام ۳۰ دستگاه تریلر و کامیون حامل کمکهای مردمی به مناطق سیل زده کشور توسط این نهاد خبر داد.

محسن مومنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از حسن اعتماد مردم نوعدوست استان اصفهان به جمعیت هلال احمر در یاری رسانی به هموطنان سیل زده قدردانی و اظهار  کرد: تاکنون به همت والای مردم خیر و نیکوکار استان کمک های غیر نقدی به ارزش ریالی بیش از ۱۴ میلیارد ریال جمع آوری و از طریق جمعیت هلال احمر در قالب ۳۰ دستگاه تریلر و کامیون به این مناطق ارسال شده است.

وی تصریح کرد: این کمک‌های اهدایی شامل آب معدنی، برنج، آرد، نان خشک، کنسروجات، غذای گرم، پتو، اقلام بهداشتی و شوینده، لباس و چادر مسافرتی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد: علاوه بر این بیش از سه میلیارد ریال وجه نقد از طریق صندوق‌های جمع‌آوری کمک و نیز فیش های واریزی توسط مردم نیکوکار و خیرین در سطح استان توسط جمعیت هلال احمر استان جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: برای واریز وجوهات نقدی برای کمک به سیل ‌زدگان شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد تمامی بانک‌های سراسر کشور آماده دریافت وجوهات است و  همچنین افراد می‌توانند با کد دستوری#۱۱۲*۷۸۰* از طریق تلفن همراه مبالغ خود را برای کمک به زلزله‌زدگان اهدا کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین این جمعیت به منظور یاری رسانی به مردم سیل زده استان های گلستان، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و فارس محموله امدادی شامل ۱۳ هزار و ۱۹۰ تخته پتو،  شش هزار و ۲۳۰ تخته موکت، سه هزار و ۳۲۹ بسته غذایی یکماهه، یک هزار و ۳۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته،دو هزار و ۵۳۱  تخته چادر امدادی و دو هزار و ۱۸۸ تخته چادر مسافرتی طی چند مرحله تاکنون به این مناطق ارسال کرده است.

وی تاکید کرد:علاوه بر آنکه بیش از ۵۰ نجاتگر و پرسنل عملیاتی این جمعیت به استعداد  ۹ خودروی کمکدار، یک دستگاه خودرو ارتباطات، ۲۷ دستگاه کف کش، ۱۸ دستگاه موتور برق  و ۲۷ دستگاه موتور آبکش روبین به منظور امدادرسانی به مردم سیل زده به استان لرستان اعزام شدند.  

کد خبر 372685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.