وام بازنشستگان کشوری آسیب دیده از سیل پرداخت شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری پنج میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری آسیب دیده از سیل اخیر در استان های گلستان، لرستان و مازندران خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از درگاه خبری صندوق بازنشستگی کشوری، سید میعاد صالحی اظهار کرد: در پی اجرای تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از سیل‌زدگان استان‌های گلستان، لرستان و مازندران و همانطور که مقرر شده بود، وام پنج میلیون تومانی بازنشستگان کشوری آسیب دیده در سیل اخیر در این سه استان روز گذشته (سه شنبه) به حساب آنها واریز شد.

صالحی گفت: این تسهیلات، ۲ هزار فقره به مبلغ پنج میلیون تومان و با بازپرداخت ۳۶ ماهه است که امیدواریم بخشی از مشکلات بازنشستگان در مناطق سیل زده به این ترتیب حل شود.

وی همچنین از پرداخت بیش از ۳۳ هزار فقره وام ضروری پنج میلیون تومانی نوبت نخست از مرحله دوم وام بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ثبت نام اینترنتی مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان این صندوق در بهمن ماه ۹۷ انجام و در اسفندماه نتایج واجدین شرایط آن بر سایت صندوق به نشانی cspf.ir قرار گرفته، نوبت اول وام برای بیش از ۳۳ هزار نفر از واجدین شرایط روز گذشته (سه شنبه) به حساب آنها واریز شده است.

صالحی تصریح کرد: سعی ما بر این است که با همکاری بانک صادرات، مرحله دوم وام ضروری برای واجدین شرایط از فروردین تا شهریور ۹۸ طی شش یا هفت نوبت به حساب واریز شود.

وی افزود: این تسهیلات به مبلغ پنج میلیون تومان با کارمزد چهار درصد است که طی ۳۶ ماه از حقوق وام گیرندگان کسر خواهد شد.

کد خبر 372678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.