افزایش ۳۷ درصدی درآمدها در سال ۹۸

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: بودجه شهرداری اصفهان در سال جاری ۳۷ درصد افزایش یافته است لذا باید نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد افزایش درآمد داشته باشیم.

مرتضی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه سال ۹۸ شهرداری اصفهان با ۳۷ درصد افزایش نسبت به سال گذشته مراحل قانونی خود را طی کرده و به تصویب شورای شهر، تایید نماینده دولت و فرمانداری رسیده است.

وی افزود: افزایش ۳۷ درصدی بودجه یعنی باید نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد افزایش درآمد داشته باشیم، البته غیرمنتظره نیست چون بهای خدمات به همین نسبت برای شهرداری گران‌تر تمام خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان تاکید کرد: راهکارهای وصول درآمد به نحوی برنامه‌ریزی شده که فشاری به شهروندان به ویژه قشر کم درآمد جامعه وارد نشود، از این رو طی لوایح متعددی که به شورای شهر ارائه شده، پیش‌بینی درآمدها را انجام و موافقت شورای شهر را گرفتیم.

وی با اشاره به نکات برجسته بودجه ۹۸ شهرداری اصفهان اظهار کرد: توجه ویژه به پروژه‌های عمرانی یکی از نکات برجسته است که امیدواریم با تحقق درآمدها به سرانجام رسد.

طهرانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش شهرداری اصفهان ۸۵ درصد بودجه سال گذشته محقق شد و از نظر تحقق بودجه جایگاه شهرداری اصفهان بین کلانشهرهای کشور در رتبه‌های بالا قرار گرفت.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه طی سال گذشته در صرفه جویی هزینه‌ها کنترل خوبی شد گفت: سال گذشته هزینه‌ها نسبت به بودجه در بخش جاری ۲۰ درصد کاهش یافت که در گزارش تلفیق بودجه ۹۷ به شورای شهر و شهروندان ارائه خواهیم کرد.

کد خبر 372673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.