پاسخگویی به ۲۰ هزار تماس در ایام نوروز در اداره ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در ایام نوروز ۲۰ هزار تماس شهروندان اصفهانی و مسافران نوروزی را پاسخ داده و راهنمایی‌های لازم را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی و مسافران نوروزی در ایام نوروز ۲۰ هزار تماس با اداره ۱۳۷ برقرار کردند که سه هزار و ۹۲۶ مورد در خصوص اسکان مسافران و موارد اطلاع‌رسانی اعم از راهنمای گردشگران برای پیدا کردن مسیرهای مورد نظر بوده است.

بر اساس این گزارش، شماره تلفن‌های درخواستی شامل دو هزار و ۷۶۸ مورد، معرفی اماکن تفریحی و تاریخی یک هزار و ۳۹۶ مورد و اطلاع از برنامههای فرهنگی ۳۹۲ مورد از تماس‌های برقرار شده با اداره ۱۳۷ در ایام نوروز بوده است.

از مجموع تماس‌های واصل شده چهار هزار و ۸۹۰ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری، ۴۵۵ تماس معاونت عمران و ۸۷ مورد نیز ترافیکی بوده و سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

با توجه به وفور نزولات آسمانی از روز پنجم فروردین ماه سال‌جاری، کارکنان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان با افزایش فعالیت خود برای خدمت‌رسانی به گردشگران، موارد آبگرفتگی و سقوط درختان را به صورت فوری به مسئولان اجرایی مناطق ارجاع و برای پیگیری آنها تماس‌های متعددی برقرار کرد.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند در روزهای هفته شبانه‌روزی با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 372672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.