گوشی جدید "Oppo" تحول بزرگ در دنیای ارتباطات

محصول جدید شرکت Oppo از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می‌کند و مجهز به دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت چینی "Oppo" که در زمینه ساخت محصولات الکترونیکی و گوشی‌های موبایل فعالیت دارد، به تازگی از گوشی جدید خود به نام "Oppo'sReno" رونمایی کرده است.

جالب است بدانید که این محصول از تکنولوژی 5G و قابلیت بزرگنمایی 10x اپتیکال برخوردار است. نمایشگر Oppo's Reno در واقع یک پنل AMOLED منحنی 2.5D و مجهز به حسگر اثر انگشت یکپارچه است. باتری این گوشی چهار هزار میلی‌آمپر است و از سیستم عامل اندروید ۹ پشتیبانی می‌کند.

اما گوشی های جدید شرکت Oppo در چندین مدل در دسترس علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی قرار خواهد گرفت به گونه‌ای که نخستین نسخه، مجهز به نمایشگر OLED پردازشگر اسنپ دراگون ۷۱۰ و دو دوربین عقبی است.

نمونه دیگر مجهز به سه دوربین و از قابلیت دوربین با زوم 10x برخوردار است. صفحه نمایش این گوشی ۶.۶ اینچ و پردازنده آن از نوع اسنپ دراگون ۸۵۵ است.

اما نمونه سوم گوشی Oppo امکان اتصال اینترنت 5G را برای کاربران فراهم می‌کند که تحول بزرگی در دنیای ارتباطات و توسعه‌ کسب‌وکار محسوب می‌شود. شاید جالبترین ویژگی نسخه سوم این گوشی‌ها دوربین ۱۶ مگاپیکسلی جلویی باشد.

گوشی‌های جدید در چهار رنگ و با حافظه رم شش تا هشت گیگابایت و قابلیت ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگا بایت به بازار عرضه خواهد شد. قیمت این محصولات نیز در کشور چین متنوع است و از ۴۵۰ تا ۷۱۰ دلار به فروش می‌رسد، اما قیمت واقعی آن‌ها در بازار موبایل هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

دو نمونه گوشی جدید Oppo's Reno یکی معمولی و دیگری با قابلیت بزرگنمایی 10x از ۱۹ ماه آوریل در چین به فروش می‌رسد و تاریخ آغاز عرضه جهانی آن‌ها ۲۴ آوریل خواهد بود.

کد خبر 372657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.