۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
محدودیت ترافیکی در پل چمران

به علت اجرای عملیات عمرانی در محدوده پل چمران مدتی است که شاهد ترافیک در اطراف این پل و مسیرهای منتهی به آن هستیم، امروز این عملیات عمرانی شدت بیشتری دارد و به همین خاطر پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی را در این ناحیه اعمال کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان- امروز چهارشنبه، ساعت ١٩- در خیابان مطهری و خیابان کمال اسماعیل به سمت میدان انقلاب و حاشیه جنوبی رودخانه از جنوب پل فردوسی به سمت سه راهی هتل پل ترافیک سنگین است.

تردد خودروها در پل و میدان بزرگمهر، خیابان جابر انصاری ،خیابان اشراق و میدان ٢٥آبان به سمت میدان شهدابه علت تراکم ترافیکی به کندی صورت می‌گیرد، همچنین در  مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی نیز ترافیک سنگین مشاهده می‌شود.

همچنین به علت اجرای عملیات عمرانی در محدوده پل چمران مدتی است که شاهد ترافیک در اطراف این  پل و مسیرهای منتهی به آن هستیم، امروز این عملیات عمرانی شدت بیشتری دارد و به همین خاطر پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی را در این ناحیه اعمال کرده است.

 این محدودیت‌ها شامل مسیر شمال به جنوب پل چمران (تقاطع هم سطح)و مسیر جنوب به شمال این پل است که توسط پلیس بسته شده، همچنین مسیر شرق به غرب  پل چمران هم توسط پلیس محدودیت ترافیکی دارد، به همین خاطر ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به پل چمران مشاهده می‌شود، به رانندگان توصیه می‌شود جهت تردد در آن محدوده مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند که از بار ترافیکی کاسته شود.

کد خبر 372653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.