ماشین آلات شهرداری اصفهان کمک زیادی به ما کرد

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: با توجه به افزایش ناگهانی خروجی رودخانه کرخه، با کمبود امکانات مواجه شدیم که ماشین‌آلات شهرداری اصفهان کمک زیادی در این زمینه به ما کرد.

علیرضا عالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با حضور شهردار و مدیران شهری شهرداری اصفهان و ارسال تجهیزات به اهواز، اظهار کرد شهرداری اصفهان ماشین‌الات زیادی از جمله کامیون کمپرسی، چندین دستگاه لودر و بولدوزر را برای کمک در تسهیل انجام عملیات اجرایی و بارگیری به اهواز فرستاد که کمک زیادی کرد. همچنین شهردار اصفهان و معاون عمرانی استانداری اصفهان نیز از نقاط سیل‌بندها و محله‌های مسکونی بازدید کردند.  

وی با تأکید بر اینکه همچنان به ماشین‌آلاتی از قبیل بیل مکانیکی، بیل زنجیری، لودر، دستگاه کمپرسی و ... نیاز است، ادامه داد: افزایش ناگهانی خروجی رودخانه کرخه تا حد زیادی غرب اهواز (سمت حمیدیه) را تحت تأثیر قرار داده است چراکه آن منطقه خارج از پیش‌بینی بود و به همین دلیل با کمبود امکانات مواجه شده‌ایم البته ماشین‌آلاتی که شهرداری اصفهان به اهواز اعزام کرد کمک زیادی در این زمینه به ما کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: از امروز نیز دستور تخلیه محله‌هایی از جمله عین دو، گلدشت، گلبهار و سیاحی در غرب اهواز (بعد از جاده اهواز- خرمشهر) توسط استاندار صادر و در حال تخلیه این محل‌ها هستیم.

کد خبر 372648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.