گلابی: استحکام‌بخشی دیواره‌های ساحلی کارون توسط ستاد معین اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: استحکام‌بخشی دیواره‌های ساحلی کارون، ایجاد سیل‌بند و افزایش استحکام آنها از اقدامات ستاد معین استان اصفهان در اهواز است.

محسن گلابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص امدارسانی نیروهای آتش‌نشانی اصفهان در اهواز اظهار کرد: با توجه به معرفی اصفهان به عنوان معین استان خوزستان، نیروهای امدادرسانی خدمات شهری و آتش‌نشانی اصفهان به شهر اهواز اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در نخستین گام دفتر ستاد معین اصفهان در فرمانداری اهواز تشکیل شد، افزود: پس از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تقسیم کار، عملیات تخلیه آب و امدادرسانی آغاز شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص تجهیزات ارسال شده از سوی شهرداری اصفهان به اهواز گفت: ۳۵ دستگاه کمپرسی، ۹ دستگاه لودر، دو دستگاه کمرشکن و پنج دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه تانکر آب و ادوات دیگر به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانی اصفهان هم علاوه بر معاونت خدمات شهری، ماشین‌آلات خاص مورد نیاز منطقه را به اهواز ارسال کرد، گفت: از آتش‌نشانی اصفهان سه دستگاه خودروی جرثقیل، دو دستگاه پیشرو و خودروی حوادث به همراه شش دستگاه قایق و تعدادی غواص و راننده اعزام شد همچنین تعداد ۲۰ دستگاه پمپ آب‌کش بسیار قوی با موتور ژنراتور به منظور جمع‌آوری آبهای سطحی که بیشتر مربوط به فاضلاب است برای اهواز ارسال شد.

گلابی با اشاره به اینکه دو کامیون مواد بهداشتی و آب از طریق شهرداری اصفهان در حال اعزام است، تصریح کرد: استحکام‌بخشی دیواره‌های ساحلی کارون، ایجاد سیل‌بند و افزایش استحکام آنها از اقدامات ستاد معین استان اصفهان در اهواز است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز آبگرفتگی در برخی نقاط وجود دارد، افزود: تمهیدات لازم برای جلوگیری از پیشرفت آب در حال انجام است و وضعیت از حال اورژانسی خارج و به صورت عادی رسیده و نیروهای اعزام شده از اصفهان همچنان در حال کمک‌رسانی به مردم هستند.

کد خبر 372628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.