شهرهای استان برای برندسازی محصولات شاخص تلاش کنند

شهرضا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در مقوله رقابت‌پذیری و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و همچنین برای برندسازی محصولات شاخص شهرضا، باید تلاش بیشتری انجام شود؛ البته سایر شهرهای استان نیز باید در این زمینه فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الله غلامی ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه بررسی مشکلات طرح جامع شهری شهرضا، اظهار کرد: با توجه به اینکه این شهر در دهه‌های گذشته تغییرات محسوسی نداشته، ضروری است به صورت ویژه برای توسعه آن تلاش شود.

وی ادامه داد: در مقوله رقابت‌پذیری و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و همچنین برای برندسازی محصولات شاخص شهرضا، باید تلاش بیشتری انجام شود؛ البته سایر شهرهای استان نیز باید در این زمینه فعالیت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به وجود ۱۰۷ شهر در استان اصفهان، تأکید کرد: باید برای ارتقاء کیفیت زندگی در همه شهرها، به ویژه شهرضا که دارای سابقه دیرینه تمدنی و مردمانی فرهیخته است، تلاش بیشتری انجام شود.

غلامی اضافه کرد: مهلت قانونی برای اصلاح طرح جامع شهری شهرضا سپری نشده است و در حدود قوانین از تغییراتی که باعث مغایرت اساسی نشود، حمایت لازم انجام می‌شود و اظهارنظر در زمینه مغایرت اساسی در حدود صلاحیت شورای عالی شهرسازی است.

وی یادآور شد: کارخانه تاریخی "نوین" شهرضا، مجموعه تاریخی کم‌نظیری است که باید حفظ و احیا شود، این مجموعه قابلیت تبدیل به یکی از مهمترین مراکز توریستی، تفریحی و تاریخی شهرستان را دارد.

کد خبر 372614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.