هوای اصفهان تا سه روز آینده ناپایدار است

کارشناس مسئول پیش‌بینی‌ هوای اصفهان گفت: وضعیت جوی اصفهان به دلیل فعالیت سامانه جوی تا سه روز آینده ناپایدار خواهد بود.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار بر روی استان طی سه روزر آینده است، اظهار کرد: بر این اساس افزایش ابر، گاهی وزش باد در عصر و شب به ویژه در مناطق شمال شرق و شرق استان پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز جمعه نیز سامانه بارشی جدیدی وارد استان اصفهان خواهد شد، افزود: با ورود این سامانه تا روز یکشنبه بارش‌های رگباری در اکثر مناطق استان اصفهان پیش‌بینی خواهد شد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: در این بازه زمانی میانگین دمای استان بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین و سردترین ساعات به ترتیب ۱۹ و ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش بینی می‌شود، ادامه داد: در این بازه زمانی خور و بیابانک با دمای ۲۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میان دشت با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان اصفهان پیش بینی شده است.

علی ‌عسگریان در خصوص بارش‌های طی۲۴ ساعت اخیر در سطح استان اصفهان نیز گفت:  در این بازه زمانی فریدونشهر با ۵.۴ میلی‌متر بارش بیشترین بارش را گزارش کرده است ضمن اینکه در شهر اصفهان نیز ۲.۶ میلیمتر بارش گزارش شده است.

کد خبر 372602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.