ریخت و پاش‌های مشکوک

استقلال تهران پس از پیروزی مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، حالا با روحیه‌ای مضاعف قرار است (جمعه) در ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش جهان میهمان طلایی‌پوشان سپاهان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاید روزی نباشد که خبری از مشکلات مالی در سرخابی‌ها نشنویم؛ مثل تعطیل شدن تمرینات به‌ دلیل مطالبات بازیکنان یا چک برگشتی که حتی کم مانده بود منجر به اجرای حکم جلب امیرحسین فتحی، مدیر عامل استقلال تهران منجر شود. پس از شکست چند شب گذشته الهلال عربستان توسط استقلالی‌هادر لیگ قهرمانان آسیا،  آن روی سکه استقلالی‌ها نشان داده شد.

۵۰۰  میلیون پاداش خواباندن مچ غول آسیا

مسئولان باشگاه استقلال همان‌طور که وعده داده بودند بعد از پیروزی این تیم مقابل الهلال عربستان، پاداش ویژه‌ای برای بازیکنان و اعضای کادرفنی در نظر گرفتند. پیش از بازی با الهلال هم به این موضوع اشاره شده بود که فتحی پاداش بزرگی برای خروج استقلال از بحران مسابقات تعیین کرده و قصد دارد در همان کشور قطر مبالغ درشتی را به بازیکنان هدیه کند که همین اتفاق هم رخ داد و بلافاصله بعد از این بازی بزرگ،  از اردوی استقلال خبر رسید که مبلغ چشمگیر ۵۰۰ میلیون تومان میان بازیکنان و اعضای کادرفنی تقسیم شده است.

اگر تعداد بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال را حدود ۳۰ نفر هم تخمین بزنیم به همه بیش از ۱۶ میلیون تومان رسیده است اما احتمالا تقسیم این پاداش فرمول خاص خودش را داشته و بازیکنان و سرمربی مبالغ بیشتری را گرفته و دیگر اعضای کادرفنی که نقش کمتری در امورات تیم دارند، مبالغ کمتری دریافت کرده باشند.

اینکه مسئولان باشگاه استقلال چنین رقم درشتی را برای پیروزی مقابل الهلال در نظر می‌گیرند از یک‌سو نشان‌دهنده اهمیت‌های بازی با الهلال برای آن‌ها بوده است اما سوال این است چنین بذل و بخششی که بی شباهت به پاداش های پرداخت شده در زمان مربیگری کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران نیست، آیا در بازی‌های آتی هم ادامه خواهد داشت و اگر استقلال دوباره در لیگ قهرمانان آسیا به این پیروزی‌ها ادامه دهد آیا افراد تصمیم‌گیرنده باشگاه استقلال می‌توانند بازهم این مبالغ را برای بازیکنان در نظر بگیرند یا خیر!؟

 ۵۰۰میلیون تومانی که برای پیروزی در مرحله مقدماتی میان بازیکنان و اعضای کادر فنی تقسیم شده بدون شک این انتظار را در بین بازیکنان و اعضای کادر فنی ایجاد می‌کند که در بازی‌های آینده و در صورت صعود از گروه، مبالغ بیشتری بگیرند که توقع بی‌جایی هم نیست.

استقلال تهران حالا با روحیه‌ای مضاعف پس از شکست دادن الهلال عربستان و دریافت پاداش چند میلیونی قرار است جمعه -۲۳ فروردین ماه – در ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش جهان میهمان طلایی‌پوشان سپاهان باشد.

کد خبر 372599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.