همه ایرانیان سپاه پاسداران می‌شوند

معاون پارلمانی و حقوقی دولت اصلاحات گفت: هیچ حقوقدانی نمی تواند تایید کند که بخشی از نیروی نظامی رسمی کشوری به عنوان یک گروه تروریستی معرفی شود.

محمد علی ابطحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون دستور غیر قانونی ترامپ در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: آینده اثبات خواهد کرد که اعلام تروریستی بودن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران مثل بقیه دستورات غیر قانونی ترامپ به صورت کامل شکست خواهد خورد.

وی افزود: ایران به وحدت نیاز داشت؛ هم چنان که در جنگ تحمیلی همه مردم، ایران شدند، این بار هم همه مردم حتی ایرانیان دلخور از سیاست های حکومت و سپاه نیز سپاه پاسداران می شوند؛ زیرا این اختلاف نظر ها داخلی است.

ترامپ خود را در حد رییس ستاد تبلیغاتی نتانیاهو پایین کشید

‏‎وی افزود: ترامپ با این اقدام غیر قانونی و غیر حقوقی که به درخواست اسراییل انجام داد، خودش را در حد رییس ستاد تبلیغاتی نتانیاهو پایین کشید؛ به همین دلیل بیشتر به کارهای شبه انتخاباتی مشغول شده است که معمولا بعدا می‌گویند، شور انتخاباتی بوده، اما در عمل جرات جدی کردن این دستور را ندارند.

‏‎ابطحی تاکید کرد: واقعیت این است که جنگ‌ها و حمله‌های نظامی آمریکا به نقاط مختلف دنیا، نه برای دولت ونه برای مردم آن کشور موفقیت آمیز نبوده است و شکست آمریکا در آن مناطق تایید جدی این نکته است که تروریستی خواندن سپاه پاسداران فقط در حد یک شوی تبلیغاتی باقی خواهد ماند.

‏‎رییس دفتر دولت اصلاحات تصریح کرد: آمریکای قبل از ترامپ، در نظر خیلی از مردم جهان مرکز دموکراسی، حقوقدانی و قانون مداری بود، اما ترامپ و نتانیاهو با رفتارهایی که می کنند بیشتر از هرچیز به تاریخ، هویت و دستاوردهایی که در ذهن خیلی ها در دنیا از  آمریکا وجود داشت، ضربه می زنند. چیزی که فرهیختگان داخل آمریکا بیشتر از همه نگران آن هستند.

‏‎معاون پارلمانی و حقوقی دولت خاتمی خاطر نشان کرد :هیچ حقوقدانی نمی تواند تایید کند که بخشی از  نیروی رسمی نظامی کشوری به عنوان گروهی تروریستی معرفی شود.

کد خبر 372558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.