ارسال سه محموله توسط خیرین اصفهانی برای سیل زدگان

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با کمک خیرین و واقفان نیک اندیش استان اصفهان سه محموله برای کمک به سیل زدگان استان لرستان و خوزستان به ارزش دو میلیارد ریال ارسال می شود.

به گزارش ایمنا، ایمان خواجه اظهار کرد: در راستای کمک به هموطنانی که در حادثه سیل دچار آسیب شده اند اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با همکاری ادارات اوقاف استان، هیئت امنا بقاع متبرکه از محل موقوفات منطبق و همچنین جمع آوری کمک های خیرین سه محموله برای سیل زدگان استان لرستان و خوزستان ارسال می شود.

وی افزود: اولین محموله به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال و شامل مواد غذایی، پتو، چادر و... توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان روز شنبه ۱۷ فروردین ماه برای سیل زدگان استان لرستان از محل موقوفات منطبق تهیه و ارسال شد.

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: یک محموله شامل؛ برنج، روغن، شکر و.... نیز به ارزش یک میلیارد ریال توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل، اعضای هیئت امناء امامزاده محمد هلال بن علی(ع) و امامزاده بی بی زینب(س) روستای یزدل و با برپایی خیمه های جمع آوری کمک های مردمی تهیه شده است که طی دو روز آینده برای مردم سیل زده استان لرستان و خوزستان ارسال می شود.

وی اضافه کرد: همچنین یک محموله دیگر به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال توسط کلیه ادارات اوقاف استان در حال تهیه است که که تا پایان هفته جاری برای این افراد به استان خوزستان ارسال می شود.

خواجه افزود: همچنین تا پایان هفته در راستای ارتقاء سطح بهداشت و سلامت افراد سیل زده نیز شش کانکس سرویس بهداشتی و حمام برای کمک به سیل زدگان استان لرستان ارسال می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر افزود: ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان آمادگی آن را دارند تا کمک های خیرین را جهت ارسال به منطق سیل زده دریافت کنند.

کد خبر 372556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.