مطهری: برای ماندنم در ذوب آهن چیزی مشخص نیست

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تا پایان فصل با ذوب آهن قرارداد دارم و هنوز برای فصل آینده چیزی مشخص نیست اما در این تیم آرامش ذهنی و تمرکز زیادی برای تمرین داشتم.

ارسلان مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با کامبک ذوب‌آهن مقابل الوصل امارات در آخرین بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را در خانه حریف کسب کنیم که این پیروزی در ادامه راه در لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک شایانی خواهد کرد.

وی در رابطه با گلزنی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر ایران تصریح کرد: گل‌هایی که من به ثمر رسانده‌ام حاصل زحمت و تلاش تمام بازیکنان تیم است که توانسته‌ام این زحمات را به نتیجه برسانم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن آرامش فکری را یکی از عوامل مهم در گلزنی‌های خود دانست و گفت: خوشبختانه با مدیریت آذری و مربیگری منصوریان در ذوب‌آهن توانستم با تمام تمرکز به تمریناتم ادامه دهم و از حاشیه‌های فوتبال دور باشم. زمانی که در تیم تراکتورسازی یا نفت تهران بودم از لحاظ مالی آرامش کافی نداشتم و بعد از هر بازی تمام بازیکنان استرس جریمه شدن داشتند.

مطهری در رابطه با شرایط بازی‌های باقی‌مانده تیمش در رقابت‌های لیگ برتر ایران خاطرنشان کرد: بازی سختی مقابل پیکان تهران داریم و امیدوارم در این بازی نتیجه مناسبی به دست آوریم؛  تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ذوب‌آهن به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسد.

وی در رابطه با تمدید قراردادش با ذوب‌آهن افزود: تا پایان فصل با ذوب آهن قرارداد دارم و تمدید آن به شرایط باشگاه و عملکردم در ادامه فصل بستگی دارد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در رابطه با پستی که اخیرا در صفحه شخصی در  اینستاگرام منتشر کرده بود و اعتراض تعدادی از هواداران ذوب‌آهن را همراه داشت گفت: در این زمینه صحبتی ندارم.

کد خبر 372554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.