۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
نظر مخاطب را ارجحیت قرار دهیم

این روزها بیشتر از همیشه فضای مجازی رنگ و بوی عادل فردوس‌پور را به خود گرفته و این نشان از حمایت قلب تعداد زیادی از هموطنان کشورمان با عادل فردوسی‌پور دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا احمدی، مجری جدید برنامه تلویزیونی "ستاره‌ساز" در صفحه شخصی اینستاگرام خود از حضورش در این برنامه نوشت: "تابع تصمیمات و مقررات سازمان صدا و سیما هستم".

جمله‌ای که کانال‌های منتقد فردوسی‌پور آن را طعنه به این مجری کنار گذاشته شده از ۹۰ خوانده‌اند.

طعنه به مرد دوست داشتنی دوشنبه‌های ایران

وی با انتشار این پست از مجری قبلی این برنامه، محمدحسین میثاقی تشکر کرد.

"افتخار داشتم به گروه خوب و ‌حرفه ای مسابقه#ستاره_ساز اضافه بشم. از زحمات محمدحسین میثاقی عزیز تشکر می کنم و براش در عرصه جدید و برنامه فوتبال برتر آرزوی موفیقت دارم. ما مدیون تلویزیون هستیم و با افتخار به قوانین و چارچوب‌های سازمان احترام می گذاریم."

او ابتدا پست دیگری را منتشر کرده بود که در آن به حضور میثاقی در برنامه جدید اشاره نکرده بود اما پس از حذف آن، تصویری از خودش در کنار میثاقی منتشر کرد؛ بنابراین باید منتظر حضور مجری سابق برنامه فوتبال ۱۲۰ در برنامه جدید هم باشیم.

فرهاد مجیدی مرد محبوب حمد بن خلیفه

تیم فوتبال استقلال ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در ورزشگاه حمد بن خلیفه قطر به مصاف الهلال عربستان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهد. پس از اتمام این بازی فرهاد مجیدی، مربی آبی‌پوشان در صفحه اینستاگرامش تصویری از خودش در کنار هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه را به نمایش گذاشت و نوشت :

در این روزهای اندوه‌بار وطن، روزهای تلخ سیل و مصیبت، بازیکنان ما به نیت شادی هم وطن‌مان، غیرت کردند تا شاید اندکی از تلخی این روزها بکاهند.

امیدوارم مرهمی بر زخم های این مردم باشد و دوباره امید در دل ها بنشاند.

نظر مخاطب را ارجحیت قرار دهیم

برنامه نود به دستور مدیر شبکه سه از کنداکتور این شبکه برداشته شد تا دیگر این برنامه پرمخاطب از تلویزیون پخش نشود علیرضا جهانبخش ستاره فوتبال ایران در حمایت از برنامه نود و عادل فردوسی‌پور در اینستاگرام خود نوشت:

"سلام و عرض ادب، هنوز برام قابل درک نیست که چطوری امکان داره برنامه‌ای که به عنوان بهترین برنامه ی ترکیبی از نگاه بیننده و هم وطنان عزیزمون انتخاب میشه و بماند که چه کارهایی انجام شد که این اتفاق نیفته! به همین راحتی کنار گذاشته میشه و دلیلش هرچیزی که هستش، شخصی، سلیقه ای و یا... یک بی احترامی به نظر بیننده و همه ی مردمی هستش که برنامه ی ۹۰ رو دنبال میکردند و مثل من و همه ی فوتبال دوستان ایرانی هر دوشنبه لحظه شماری می‌کردند که این برنامه با اجرای جذاب عادل رو تماشا کنند، من چیزی که تو این چند سال تو فوتبال اروپا دیدم، هر برنامه ای ورزشی که باعث جذب بیشتر بیننده میشه و مردم بیشتر راضی هستند رو گسترش میدن و از یک به دو و سه و... و. ارتقاء پیدا میکنه! " 

حالا در این روزها برنامه‌ای که چهره‌های جذاب و زشت، فساد، حساسیت، عشق و علاقه و اتفاقات فوتبال رو به بهترین شکل برای مردم به نمایش می‌گذاشت به همین راحتی کنار گذاشته میشه و چه تلخ این همه خواسته و تلاش بیننده نادیده گرفته میشه!

این حرفا رو درست وقتی تو ذهنم مرور میکردم که امروز دوشنبه(۹۰)، شبی کسل و برنامه ای کسل کننده رو سپری خواهیم کرد!

من فوتبال رو با ۹۰ شناختم و جذابیتش برام بیشتر شد،

امیدوارم عزیزانی که تصمیم گیرنده بودن خودشون بتونن از نا ملایمتی ها، بی مهری ها، نگرانی های این رشته پر طرفدار مراقبت کنند و بازتاب بدن، در غیر این صورت آینده ی فوتبال و جوانان فوتبال دوست کشورمون خیلی روشن نخواهد بود.

نظر مخاطب را ارجحیت قرار دهیم با احترام"

تبریک از راه دور

وریا غفوری،  به دلیل کشیدگی همسترینگ بازی استقلال و الهلال را از دست داده بود و یک هفته گذشته همراه تیم نبود و به صورت اختصاصی در کلینیک باشگاه استقلال تمرین‌های خود را ادامه داد.

وی پس از برد شب گذشته استقلال در ماقبل الهلال در استوری پیج اینستاگرامش از دوستانش تشکر کرد و نوشت:

"خدا قوت دمتون گرم که حالمونا خوب کردید #استقلال "

جشن نود به جای برنامه نود

مدتی است برنامه محبوب نود روی آنتن زنده شبکه سه سیما نمی‌رود و یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های صدا و سیما از دید مردم پنهان است. شب گذشته و طبق عادت همیشگی که همه منتظر برنامه نود بودند، این برنامه مثل چند هفته اخیر پخش نشد. اما این به معنای دور هم جمع نشدن عوامل تولیدکننده این برنامه نبود. نودی‌ها شب گذشته هم دور یکدیگرجمع شدند و کیکی را هم به عادل فردوسی‌پور تقدیم کردند.

فن پیج عادل فردوسی پور با انتشار عکسی از این جشن نوشت:

« خانه نود در قلب ماست ... دوشنبه شب همکاران عادل فردوسی پور با برگزاری جشنی صمیمانه او را غافلگیر کردند... اشکها لبخندها و کف زدن های تمام نشدنی برای مردم نشدنی #نود"

دیدار هموطن کروات در امارات

سرمربی تیم پرسپولیس تهران پیش از دیدار تیمش با الاهلی در امارات با هموطن کرواتش دالیچ ملاقات کرد و عکس یادگاری آن را در پیج اینستاگرامش قرار داد ولی به دلائل نامعلومی این پست را خیلی سریع حذف کرد.

کد خبر 372545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.